Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iemand ervaring met de Nikon D5600 vs de D3500?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • iemand ervaring met de Nikon D5600 vs de D3500?

    Iemand de me kan zeggen wat, buiten het klapscherm, de verschillen zijn tussen een Nikon D3500 en een D5600?
    Ik wil een van die 2 kopen als camera voor mijn echtgenote, en voor mezelf voor situaties waarin mijn D3s te groot/zwaar is...

  • #2
    Re: iemand ervaring met de Nikon D5600 vs de D3500?

    Veel betere autofocus, meer instelbare knoppen, uitgebreidere menu, betere hoge iso waarden, iets grotere kijker, enz
    Het verschil is zeker de moeite hoor

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    portfolio en workshops:
    https://www.bennybulke.com/

    Comment


    • #3
      Re: iemand ervaring met de Nikon D5600 vs de D3500?

      Kijk eens op nikon.be onder "producten". Daar kunt ge de specs van de camera's vergelijken.

      Comment


      • #4
        Re: iemand ervaring met de Nikon D5600 vs de D3500?

        Ik zie dat vooral de 3xxx reeks er erg op vooruit is gegaan.
        De verschillen zie je hier mooi opgesomd https://cameradecision.com/compare/N...vs-Nikon-D5600
        Moet je zelf uitmaken wat je belangrijk vind.

        Comment


        • #5
          Re: iemand ervaring met de Nikon D5600 vs de D3500?

          ik ken geen van beide maar je kan best eens de 2 handleidingen gaan nalezen, de verschillen zitten vaak in de instelmogelijkheden die niet echt direct opvallen, bvb het beperken van de ISO in de auto-iso stand, highspeed sync van de flits,.....
          Mijn kort door de bocht mening is dat de D3500 is vooral gericht op mensen die zich niet echt willen verdiepen in fotografie en dus krijg je veel voorgekauwde instellingen, waar je dan minder zelf in kan gaan bepalen. De D5600 is meer op een hobbyfotograaf gericht en heeft dus al wat meer instelmogelijkheden.

          Comment


          • #6
            Re: iemand ervaring met de Nikon D5600 vs de D3500?

            Keuze is gemaakt, het wordt de 5600. Even groot als de 3500, maar met veel meer mogelijkheden.

            Nikon en andere websites waar je kan vergelijken heb ik bezocht, maar ze spraken zichzelf tegen op verschillende punten

            Comment

            Working...
            X