Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ontsnapt

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ontsnapt

    [IMG]

  • #2
    Re: ontsnapt

    bedankt voor te kijken

    Comment


    • #3
      Re: ontsnapt

      Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk bericht
      bedankt voor te kijken
      Na die ene reeks goede foto's krijg je het toch weer voor elkaar om een reeks minder goede foto's te posten.
      Je weet volgens mij donders goed waar je hier fout zit.
      Instagram / Facebook

      Comment


      • #4
        Re: ontsnapt

        Oorspronkelijk geplaatst door Asterion Bekijk bericht
        Na die ene reeks goede foto's krijg je het toch weer voor elkaar om een reeks minder goede foto's te posten.
        Je weet volgens mij donders goed waar je hier fout zit.
        eigenlijk niet, maar dit is de eerste maal met softboxen buiten. Hier mag je gerust zeggen welke fouten ik gemaakt heb daarom heb ik hem in de beginnershoek gezet.
        Last edited by D.B.D; 23 mei 2019, 15:17.

        Comment


        • #5
          Re: ontsnapt

          Je personen zijn op bepaalde punten uitgebrand.
          Terwijl je omgeving dan weer helemaal zwart ziet zonder details.

          De man houdt iets vast, maar wat? Dat zien we niet omdat het veel te donker is.
          De man heeft ook geen details meer in zijn gezicht. De ene kant is helemaal overbelicht, en de andere kant is gewoon zwart.
          Hetzelfde geldt voor de vrouw ook, maar dan over haar lichaam.

          Dit zijn zaken die je zelf al kon opmerken.
          Tenzij het weer je bedoeling was om zo extreem te gaan, maar dan past dit niet in deze setting.
          Hier heb je details nodig om het verhaal te begrijpen.
          Instagram / Facebook

          Comment


          • #6
            Re: ontsnapt

            Oorspronkelijk geplaatst door Asterion Bekijk bericht
            Je personen zijn op bepaalde punten uitgebrand.
            Terwijl je omgeving dan weer helemaal zwart ziet zonder details.

            De man houdt iets vast, maar wat? Dat zien we niet omdat het veel te donker is.
            De man heeft ook geen details meer in zijn gezicht. De ene kant is helemaal overbelicht, en de andere kant is gewoon zwart.
            Hetzelfde geldt voor de vrouw ook, maar dan over haar lichaam.

            Dit zijn zaken die je zelf al kon opmerken.
            Tenzij het weer je bedoeling was om zo extreem te gaan, maar dan past dit niet in deze setting.
            Hier heb je details nodig om het verhaal te begrijpen.
            het beeld is op al die punten die je op noemt in orde (er is gewerkt geweest met drie softboxen en de omgeving en personen zijn met een lichtmeter gemeten), alleen hier is het niet zoals het origineel. Ik zal eens uitzoeken dat ik het hier kan laten zien zoals het echt is misschien komt het door de vele compressie

            Comment


            • #7
              Re: ontsnapt

              Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk bericht
              het beeld is op al die punten die je op noemt in orde (er is gewerkt geweest met drie softboxen en de omgeving en personen zijn met een lichtmeter gemeten), alleen hier is het niet zoals het origineel. Ik zal eens uitzoeken dat ik het hier kan laten zien zoals het echt is misschien komt het door de vele compressie
              Sjah, als jij met lichtmeters gewerkt hebt en het origineel wel goed is...
              Dan zou ik het origineel posten en niet deze overbewerkte foto waar je de verwachte commentaar op krijgt.
              Instagram / Facebook

              Comment

              Working...
              X