Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fatima

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Fatima

    [IMG]

  • #2
    Re: Fatima

    Die fake achtergrond. Het heeft wel iets, en de kleuren passen mooi. Jammer dat haar ene oog groter is dan het andere. Niet dat er iets mis is met haar, want heel veel mensen hebben dit, maar er zijn technieken om haar dat grotere oog wat te laten sluiten zonder dat het opvalt.

    Comment


    • #3
      Re: Fatima

      Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
      Die fake achtergrond. Het heeft wel iets, en de kleuren passen mooi. Jammer dat haar ene oog groter is dan het andere. Niet dat er iets mis is met haar, want heel veel mensen hebben dit, maar er zijn technieken om haar dat grotere oog wat te laten sluiten zonder dat het opvalt.
      met die technieken om het oog te sluiten bedoeld u in photoshop?

      Comment


      • #4
        Re: Fatima

        Nee, kan ook natuurlijk, maar het kan gewoon in camera door het model de onderste sluitspier van dat grote oog wat te laten aanspannen.

        Comment


        • #5
          Re: Fatima

          Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
          Nee, kan ook natuurlijk, maar het kan gewoon in camera door het model de onderste sluitspier van dat grote oog wat te laten aanspannen.
          ok dank u, ik ben nog niet zover maar hoop deze techniek nog te leren

          Comment


          • #6
            Re: Fatima

            De asymmetrie in de grootte van de ogen is een kenmerk van het model. Ik zou er zelfs niet aan denken haar te vragen haar oogspier te ontspannen. Ik ben dan ook niet geïnteresseerd in 'barbipoppen'.

            Comment


            • #7
              Re: Fatima

              Oorspronkelijk geplaatst door dosdots Bekijk bericht
              De asymmetrie in de grootte van de ogen is een kenmerk van het model. Ik zou er zelfs niet aan denken haar te vragen haar oogspier te ontspannen. Ik ben dan ook niet geïnteresseerd in 'barbipoppen'.
              ik ben met u eens, ze staalt natuurlijk en ben dankbaar dat ik met haar een fotoshoot mocht doen ik vind dat ze talent heeft, het was voor haar de eerste fotoshoot en heeft nog geen enkele ervaring wat voor mij boeiend was

              Comment

              Working...
              X