Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

een fotoshoot ik kom

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • een fotoshoot ik kom

    [IMG][url=https://flic.kr/p/2etPxyc]

  • #2
    Re: een fotoshoot ik kom

    Het beeld is in ieder geval op verkeerde moment van de dag genomen en ook zodanig krap gekaderd dat het als een "hit en run" beeld overkomt.

    Wat wil je nu met betrekking tot dit beeld, tot je laten komen? Je hebt de EXIF bewust of uit schaamte eruit geript, opdat we daarop niets kunnen baseren en zodanig ook geen sturing kunnen geven welke kant je "technisch gezien" had kunnen kiezen.

    Mijn advies, neem een stoel mee, ga eens een half uurtje zitten kijken naar je onderwerp, creëer het te maken beeld in de bovenkamer en poog dan pas dat beeld te maken. (Lukt het je niet een beeld te creëren in het gedachten blok, dan heeft het ook geen zin om er een beeld van te schieten)

    Comment


    • #3
      Re: een fotoshoot ik kom

      Oorspronkelijk geplaatst door in2lapland Bekijk bericht
      Het beeld is in ieder geval op verkeerde moment van de dag genomen en ook zodanig krap gekaderd dat het als een "hit en run" beeld overkomt.

      Wat wil je nu met betrekking tot dit beeld, tot je laten komen? Je hebt de EXIF bewust of uit schaamte eruit geript, opdat we daarop niets kunnen baseren en zodanig ook geen sturing kunnen geven welke kant je "technisch gezien" had kunnen kiezen.

      Mijn advies, neem een stoel mee, ga eens een half uurtje zitten kijken naar je onderwerp, creëer het te maken beeld in de bovenkamer en poog dan pas dat beeld te maken. (Lukt het je niet een beeld te creëren in het gedachten blok, dan heeft het ook geen zin om er een beeld van te schieten)
      ik dacht dat je beelden op ieder ogenblik van de dag kan nemen, exif bewust eruit omdat ik beoordeling wil op het beeld verder foto is gemaakt op 600mm om deze te testen toch bedankt voor uw commentaar

      Comment


      • #4
        Re: een fotoshoot ik kom

        Moment is leuk maar toch Te fel licht in het witte paard zit niets van detail meer. Op naar de volgende!!
        vriendelijke groeten, Sien

        Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

        Comment


        • #5
          Re: een fotoshoot ik kom

          ik dacht dat je beelden op ieder ogenblik van de dag kan nemen
          Daar zit wel wat in, echter je hebt toch met één of andere "lichtbron" te maken welk het beeld kan maken of breken.

          Comment


          • #6
            Re: een fotoshoot ik kom

            Met of zonder exif erbij kan ik al zeggen dat ik zelf dergelijk beeld nooit zou posten hoor !
            Je weet bovendien zelf goed genoeg dat dit om diverse redenen niet ok is.
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Re: een fotoshoot ik kom

              Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
              Moment is leuk maar toch Te fel licht in het witte paard zit niets van detail meer. Op naar de volgende!!
              ik volg ivm overbelicht ,grts Jozef
              Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

              Comment


              • #8
                Re: een fotoshoot ik kom

                Ik dacht dat dit de beginnershoek was , ik kom bang om een foto te plaatsen als ik lees hoe hier gereageerd wordt.......
                Probeer telkens je tegen de lamp loopt, een beetje licht mee te nemen.

                Comment


                • #9
                  Re: een fotoshoot ik kom

                  Oorspronkelijk geplaatst door Xavierken Bekijk bericht
                  Ik dacht dat dit de beginnershoek was , ik kom bang om een foto te plaatsen als ik lees hoe hier gereageerd wordt.......
                  toch hebben ze wat gelijk, alleen weten ze niet dat dit mijn eerste foto was met die lens en ik was meer benieuwd naar de scherpte

                  Comment

                  Working...
                  X