Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Niet overschilderbare silicone op basis van azijnzuur toch overschilderbaar maken ???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Niet overschilderbare silicone op basis van azijnzuur toch overschilderbaar maken ???

    Bestaat er een manier om niet overschilderbare silicone op basis van azijnzuur toch overschilderbaar te maken ?

  • #2
    Re: Niet overschilderbare silicone op basis van azijnzuur toch overschilderbaar maken

    Ik vrees dat de enige beste oplossing verwijderen is van de oude kit en nieuwe aan te brengen die wel overschilderbaar is.
    Met de vriendelijke groeten, Ruud.

    Comment


    • #3
      Re: Niet overschilderbare silicone op basis van azijnzuur toch overschilderbaar maken

      Na even te googlen kwam ik dit tegen:

      Avis Anti Siliconen vloeistof kopen voor terpentine basis en water basis verf. Weg met Siliconen kringen met Avis Anti Siliconen vloeistof!


      Dus mss is er hoop voor je. :-)
      Maar lees ook de reviews.
      Met de vriendelijke groeten, Ruud.

      Comment


      • #4
        Re: Niet overschilderbare silicone op basis van azijnzuur toch overschilderbaar maken

        Wij hadden daar vroeger (toen ik nog actief was) een product van CWS voor. De naam in mij ontglipt.
        bye, Maurice
        https://on4bam.com/
        Nikon D7500

        Comment


        • #5
          Re: Niet overschilderbare silicone op basis van azijnzuur toch overschilderbaar maken

          Een collega had een product gevonden om silicone overschilderbaar te maken.

          Hij heeft het geprobeerd, het stonk geweldig, maar het werkte wel.

          Mvg
          nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

          Comment

          Working...
          X