Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proximus

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Proximus

    Ik ben al enkele keren opgebeld geweest door proximus om over te stappen naar hen.
    (Ik zit bij telenet).
    Ik heb al enkele keren op een vriendelijke manier gezegd dat ik geen interesse heb.
    Maar ze blijven mij maar op bellen.
    Vandaag wist de onvriendelijke vrouw mij aan te manen dat ik wettelijk verplicht ben om mijn nummer te registreren op de website "bel me niet meer".
    Ik zei dat ik mij daar niet mee bezig hou en dat proximus mij maar moet schrappen uit het bestand.
    Dat ze moeten stoppen om mij te stalken.
    De vrouw aan de andere kant was niet zo content
    Nog iemand zulke praktijken tegen gekomen van proximus?

  • #2
    Re: Proximus

    Mogelijk een "onderaannemer" van Proximus die u belt?

    Comment


    • #3
      Proximus

      Proximus belt normaal zelf niet naar mensen.
      Dat is dan vermoedelijk een zelfstandige die ook Proximus producten probeert te verkopen.
      Registreren op “bel mij niet” is geen verplichting en een simpel verzoek moet volstaan om u gerust te laten.
      Als je echter wel registreert, dan moeten bedrijven dit wettelijk gezien (in principe) wel respecteren.
      De enige “verplichting” is er dus naar bedrijven toe, niet omgekeerd.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Re: Proximus

        Ja, mijn vrouw heeft die al een paar keer op haar GSM gehad. Meestal te laat om op te nemen en dan blijven ze regelmatig terugbellen. Mijn standaard antwoord op deze telefoontjes is dat ik niet meer wil gebeld worden en dat ik eis dat ze me uit hun database halen (wat die telefonistes waarschijnlijk niet eens kunnen). Op de vaste lijn worden die nummers in de Fritzbox direct geblokkeerd en anonieme oproepen gaan direct naar antwoordapparaat.


        BTW, is er al ooit iemand geweest die opgebeld is door een bedrijf en daar zelf beter van werd?
        bye, Maurice
        https://on4bam.com/
        Nikon D7500

        Comment

        Working...
        X