Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ik wil me uitschrijven

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ik wil me uitschrijven

    ik wil me hier uitschrijven , maar vind nergens ne link naar waar ik dit kan ?
    want een "fotografie forum" is dit al lang niet meer :
    het weer : als ik buitenga zie ik het wel : maar wel 33 pagina's vol .
    ik wil ne lapop kopen voor fotobewerking : 20 man die raad geeft , en ? hij koopt nen andere ...
    en ....

  • #2
    Re: ik wil me uitschrijven

    BD links laten liggen helpt ook hé in geval dat je het hier beu bent (of enkel nog naar de fotogerelateerde topics gaan kijken).
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment


    • #3
      Re: ik wil me uitschrijven

      Ga rechtsboven naar Meldingen, dan naar Berichten, dan zal je links Abonnementen zien staat.
      ...leeg...

      Comment


      • #4
        Re: ik wil me uitschrijven

        Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
        Ga rechtsboven naar Meldingen, dan naar Berichten, dan zal je links Abonnementen zien staat.
        Ik vermoed dat TS zich wil schrappen als BD lid ?
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment


        • #5
          Re: ik wil me uitschrijven

          Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          Ik vermoed dat TS zich wil schrappen als BD lid ?
          Dat zal je aan hem moeten vragen en niet aan mij. :-)
          ...leeg...

          Comment


          • #6
            Re: ik wil me uitschrijven

            yep : schrappen als lid
            als gast kom ik nog wel eens naar de fotos kijken, maar verder niks meer

            Comment


            • #7
              Re: ik wil me uitschrijven

              Ik weet niet wat er speelt maar je kan de andere rubrieken toch links laten liggen als alleen de fotohoek je interesseert ?
              Steeds minder belangstelling voor de fotohoek - klopt - maar door eruit te stappen doe je wel mee aan die trend.
              Er is nood aan mensen die posten maar vooral ook commentaren schrijven.
              Groeten,
              Peter
              mijn website : klik

              Comment


              • #8
                Re: ik wil me uitschrijven

                Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                yep : schrappen als lid
                als gast kom ik nog wel eens naar de fotos kijken, maar verder niks meer
                Wat is het verschil als lid of als gast?
                Kom je kijken, dan zie je de topics en kom je niet kijken dan zie je niets. [emoji1]
                Verder verplicht niemand u om chit chat te raadplegen, u kan zich ook beperken tot de andere delen van het forum.
                Soit, als iemand wil verdwijnen dan is dat zijn recht ... contacteer dan een moderator en vraag u te schrappen.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #9
                  Re: ik wil me uitschrijven

                  De meest efficiënte methode is grondig tegen een aantal schenen schoppen, of een zwaar politiek geladen thread beginnen en laten ontsporen. Wees creatief!
                  Je krijgt dan een ban, en het is geregeld.

                  Comment


                  • #10
                    Re: ik wil me uitschrijven

                    neen, want ik heb heeeeeeeel vroeger ooit een ban gehad ( en onterecht !! ) en ik mocht er een maand niet meer op ofzo, en kon dus niks meer zien

                    Comment


                    • #11
                      Re: ik wil me uitschrijven

                      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                      ... contacteer dan een moderator en vraag u te schrappen.
                      heb ik gedaan

                      Comment


                      • #12
                        Re: ik wil me uitschrijven

                        Je kan je account niet verwijderen, ook de vele posts niet.
                        Het enig wat je kan doen is gewoon weg blijven, uitloggen als je enkel nog als guest wil actief zijn.
                        Met een ban wordt enkel je schrijftoegang geblokkeerd maar je verleden wordt niet uitgewist.

                        Staat allemaal in de regels die je hebt aanvaard bij registratie
                        Last edited by Wim.Vanmaele; 9 mei 2019, 21:23.
                        https://www.fotospotter.be
                        Je suis content d’être heureux

                        Comment


                        • #13
                          Re: ik wil me uitschrijven

                          Aangezien je het de moderators hebt gevraagd zullen ze wel het nodige doen om je account te anonimiseren.

                          Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

                          Comment


                          • #14
                            Re: ik wil me uitschrijven

                            Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
                            Je kan je account niet verwijderen, ook de vele posts niet.

                            GDPR. Ik zou het willen zien dat je inhoud niet verwijderd wordt
                            bye, Maurice
                            https://on4bam.com/
                            Nikon D7500

                            Comment


                            • #15
                              Re: ik wil me uitschrijven

                              Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                              GDPR. Ik zou het willen zien dat je inhoud niet verwijderd wordt
                              Met GDPR mogen ze uw persoonlijke gegevens niet verwerken zonder toelating en moeten ze op verzoek verwijderd worden uit de database.
                              Echter zijn teksten (reacties in topics) die je zelf online gezet hebt geen persoonlijke gegevens en een nickname ook niet.
                              Persoonlijke gegevens zijn naam, adres, rijksregisternummer, ip-adres, ...
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

                              Comment

                              Working...
                              X