Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tunnel vision

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Tunnel vision



    De huizen en muren in dit stukje Praag waren niet recht, heb m'n best gedaan om ze deftig op de foto te krijgen.
    Bedankt voor het kijken!

  • #2
    Re: Tunnel vision

    In elk geval goed gezien en passende titel !
    Het licht op de kasseien en de mensen die daar lopen vind ik echt wel knap.

    Het is jouw beeld en het is dik ok, ik geef alleen een paar bedenkingen mee :
    - die ramen bovenaan leiden wat af, ik weet het ik heb soms fantasie, sorry ... maar ik zie dat geheel een beetje als een gezicht nu waar die ramen de ogen van zijn ...
    - een wat lager standpunt had meer zicht op het innerlijke, het deel achter je "tunnel" gegeven maar dat was uiteraard niet mogelijk (of je moest daar ergens met een ladder op stap zijn )
    het zijn eerder bedenkingen voor als ik zelf misschien eens in dergelijke situatie ben
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: Tunnel vision

      Mooi maar zou gaan, voor zonder de ramen.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Tunnel vision

        Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
        In elk geval goed gezien en passende titel !
        Het licht op de kasseien en de mensen die daar lopen vind ik echt wel knap.

        Het is jouw beeld en het is dik ok, ik geef alleen een paar bedenkingen mee :
        - die ramen bovenaan leiden wat af, ik weet het ik heb soms fantasie, sorry ... maar ik zie dat geheel een beetje als een gezicht nu waar die ramen de ogen van zijn ...
        - een wat lager standpunt had meer zicht op het innerlijke, het deel achter je "tunnel" gegeven maar dat was uiteraard niet mogelijk (of je moest daar ergens met een ladder op stap zijn )
        het zijn eerder bedenkingen voor als ik zelf misschien eens in dergelijke situatie ben
        Haha, zoals ze zeggen, I can't un-see it anymore now Inderdaad een gezichtje

        Ik stond op een redelijk smal brugje (meen ik me te herinneren), met een stroom toeristen die achter me doorliepen, de enige optie was in het steegje zelf te gaan staan. Wat ik de volgende keer wel nog 's ga doen.

        Comment


        • #5
          Re: Tunnel vision

          Volg de visie van Bouk, zonder ramen, verder een knappe omzetting
          Groeten Andre

          Comment


          • #6
            Re: Tunnel vision

            ik volg ook - een hele mooie
            mijn website : klik

            Comment


            • #7
              Re: Tunnel vision

              Heel goed. Idd zonder ramen, iets intiemer.

              Comment

              Working...
              X