Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Instagram #111

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Instagram #111

    Sinds twee jaar zet ik elke week een foto op Instagram. Voor de likes moet ik het niet doen en om iets te leren over fotografie eigenlijk ook niet
    Het is echter amusant om door mijn fotoverzameling te struinen voor een geschikt beeld en ik vind de Instagram filtertjes en het bedenken van een gevatte omschrijving wel amusant. Vanmorgen was het de beurt aan een opname van de Photodays - als het ware gemaakt met één voet nog op onze BD stand. Ik vond het eigenlijk gek dat ik zo'n beeld ook niet op dit forum toon. Bij deze is dat het geval - met opzet een beetje kleiner dan het forum toelaat omdat de bewerking en beelduitsnede er ook altijd eentje is in functie van het scherm van een GSM.




    Smartphone superhero

    Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

  • #2
    Re: Instagram #111

    Oei Laurens, mag ik het een rommeltje noemen (ik ken je breeddenkendheid) echt mensen is tenslotte niet het onderwerp.
    Scheef, helt naar rechts, kortom we zijn beter van jou gewend.
    ...leeg...

    Comment


    • #3
      Re: Instagram #111

      Een typische Instagram foto, die ik veronderstel daar ook wel veel succes oogst !

      D.

      Comment


      • #4
        Re: Instagram #111

        een kleine foto die toch een gans verhaal vertelt
        Last edited by blauwzwart; 6 mei 2019, 07:55.
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: Instagram #111

          Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
          Oei Laurens, mag ik het een rommeltje noemen (ik ken je breeddenkendheid) echt mensen is tenslotte niet het onderwerp.
          Scheef, helt naar rechts, kortom we zijn beter van jou gewend.
          ‘Evenementen’ is het andere forum waar ik deze opname had kunnen plaatsen, maar eigenlijk is het een acteur die uit zijn rol valt en dus wat mij betreft eerder iets voor ‘Mensen’.
          Ik had de foto wat gedraaid zodat de piloon achter de fotograaf recht staat. Daardoor staat de rest inderdaad scheef en vermits de focus op de superheld ligt is dat inderdaad niet zo’n goed idee.
          Wat me zelf stoort is dat er eigenlijk twee onderwerpen zijn: de acteur die even op een wat bizarre manier een pause inlast en de fotograaf die zelfs tijdens een pauze die mens niet met rust laat. Toch heb ik deze foto gepubliceerd omdat het zoals fotodan aanhaalt past bij Instagram: verwijzing naar populaire cultuur, hapklaar, beetje grappig, opvallende kleur. Dat ik hier zinnigere commentaar krijg dan die 5 likes op Instagram pleit wel voor ons forum.
          Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

          Comment


          • #6
            Re: Instagram #111

            Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
            ‘Evenementen’ is het andere forum waar ik deze opname had kunnen plaatsen, maar eigenlijk is het een acteur die uit zijn rol valt en dus wat mij betreft eerder iets voor ‘Mensen’.
            Ik had de foto wat gedraaid zodat de piloon achter de fotograaf recht staat. Daardoor staat de rest inderdaad scheef en vermits de focus op de superheld ligt is dat inderdaad niet zo’n goed idee.
            Wat me zelf stoort is dat er eigenlijk twee onderwerpen zijn: de acteur die even op een wat bizarre manier een pause inlast en de fotograaf die zelfs tijdens een pauze die mens niet met rust laat. Toch heb ik deze foto gepubliceerd omdat het zoals fotodan aanhaalt past bij Instagram: verwijzing naar populaire cultuur, hapklaar, beetje grappig, opvallende kleur. Dat ik hier zinnigere commentaar krijg dan die 5 likes op Instagram pleit wel voor ons forum.


            Insta is dan ook enkel maar een like machine zoals FB dit ook is foto goed of slecht met een cam of Smartphone getrokken maakt daar geen verschil uit, bv 13200 likes op een vreselijk onscherpe foto
            ja dat zegt toch genoeg hé
            en zie je er met 234000 volgers met 38 likes hier zijn de volgers dan weer gekocht
            Deadpool op zijne phone ja geweldig toch, een van mijn favo's uit het Marvel kartel

            Comment

            Working...
            X