Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

* Balloon Girl

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] * Balloon Girl

    .


    .

  • #2
    Re: * Balloon Girl

    Het geluk kan niet op in deze foto, zou graag meedansen.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: * Balloon Girl

      Mooie foto. Heel leuk ook met die zwarte ballonnen, dat contrast met het licht dat er op valt. Als ik 1 puntje van kritiek mag geven, dan is het de pose en expressie van het model. Voor mij lijkt het een beetje geforceerd en iets te weinig spontaan.

      Comment


      • #4
        Re: * Balloon Girl

        Vind het plaatje wel kloppen, voor mij komt het niet geforceerd over.
        En idd, dat licht op de zwarte ballonnen is een mooi accent.
        Groetjes,
        Dominic

        Comment


        • #5
          Re: * Balloon Girl

          Ik kan mij vergissen maar dit lijkt me een samenstelling van 2 (of meer?) beelden. Op zich niks verkeerds mee, maar het gras rondom haar schoen vind ik onnatuurlijk gedaan en ook op sommige plaatsen rondom haar lichaam zie je de grenzen van het toegepast masker. Neem dit aub niet verkeerd op maar ik ben dit niet gewoon met jouw altijd hoog kwalitatieve beelden. [emoji54]

          Groetjes, Marchristan.

          Comment


          • #6
            Re: * Balloon Girl

            Hier klopt voor mij ook iets niet rond de voeten lijkt Idd op samengesteld beeld.

            Comment


            • #7
              Re: * Balloon Girl

              Bedankt iedereen voor de reacties

              en ook op sommige plaatsen rondom haar lichaam zie je de grenzen van het toegepast masker.
              Maar jullie zijn toch mis, want het is wel degelijk éen foto, en geen montage, ook geen maskers of zoiets gebruikt .
              Misschien komt het effect doordat ze iets springt,
              of doordat ze twee of driemaal de pose deed en daardoor het gras op net die plek platgedrukt was ? Maar zoveel maakt me dit nu ook weer niet uit

              Misschien verteld de exif jullie ook iets over de foto : F 2,8 1/3200 sec, middag uur volle zon, en 950 watt ingeflits.

              D.

              Comment


              • #8
                Re: * Balloon Girl

                Knap om het licht zo in de ballonen te houden, meestal geven deze op een of andere manier altijd wel ergens zo een gevoel van hier zit teveel licht
                dt er met deze foto niet geknoeid is twijfel ik niet aan, perfect plaatje
                en I like the F"""k Me boots

                Comment

                Working...
                X