Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

(vilt)stof om lichaam in te wikkelen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • (vilt)stof om lichaam in te wikkelen

    Rare titel maar ik ga proberen uit te leggen wat ik bedoel. Voor een eindopdracht bewegingsstudie zoek ik een stof waarmee je het hele lichaam kan mee inwikkelen. Je kruipt er als het ware volledig in en je kan dan door je lichaam te bewegen deze 'bijna doorzichtige stof' doen stretchen. Stof zal wel stretch stof zijn.

    Weet iemand wat ik bedoel en waar je dat kunt vinden? De opnames dienen te gebeuren in Gent weet iemand daar een locatie (niet buiten) eerder een danszaal die ook lichtdicht kan gemaakt worden?

    Ik vraag weer wat hé ...

    Greetz Ronny

  • #2
    Re: (vilt)stof om lichaam in te wikkelen

    mmmmm
    da is de stof die Laurent Garnier gebruikte enkele jaren geleden tijdens zijn liveshows.
    Misschien best bij theatertechniek is gaan zien, die zitten in gent.
    Ooit was ik een fotograaf, nu kijk ik eerst.
    Mamiya M645, GevaBox, Coronet N°2, Olympus Trip35, en hier slingert ook nog ergens een 7D rond.

    Comment


    • #3
      Re: (vilt)stof om lichaam in te wikkelen

      Dag Lorent

      Laurent Garnier das trouwens mijne muziek. Jaren geleden heb ik hem op studio Brussel ontdekt op Teknoville ....

      Ik heb ondertussen ook wat info gevonden hoe dat zoiets uitziet ... Kijk eens op Lois Greenfield en dan naar portfolio die vormen in het roze ... (= 6 keer op het gele pijltje beneden klikken

      Comment


      • #4
        Re: (vilt)stof om lichaam in te wikkelen

        Oorspronkelijk geplaatst door RonnyE
        Lois Greenfield en dan naar portfolio die vormen in het roze ... (= 6 keer op het gele pijltje beneden klikken
        Wow,

        Direct nen bookmark op gezet. Ik heb een aantal van die foto's in 2000 in Innsbruck gezien. Prachtige foto's.

        Hubert
        Hubert

        Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

        Comment


        • #5
          Re: (vilt)stof om lichaam in te wikkelen

          k vind ni direct de juiste benaming, maar k moet deze week nog bij theatertechniek zijn dus k zal er is naar horen....
          Ooit was ik een fotograaf, nu kijk ik eerst.
          Mamiya M645, GevaBox, Coronet N°2, Olympus Trip35, en hier slingert ook nog ergens een 7D rond.

          Comment


          • #6
            Re: (vilt)stof om lichaam in te wikkelen

            Ah dat is heel fijn van je Lorent!

            Alvast bedankt!

            Ronny

            Comment

            Working...
            X