Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Angst in het donker: op zoek naar foto's voor afstudeerproject :-)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Angst in het donker: op zoek naar foto's voor afstudeerproject :-)

    Hoi,

    Ik ben student Grafische Vormgeving en heb een Canon 750D waarmee ik er graag op uit ga. Maar ik ben hier met een specifieke vraag, gebaseerd op eigen ervaringen... Ik hoop dat dit even mag!



    Voor mijn afstudeerproject op LUCA School of Arts zoek ik foto’s van wat je (veel of weinig) bang maakt in het donker.
    Gewoon mooie of heel experimentele foto’s, goede of slechte... Alle soorten zijn welkom, zolang ze gaan over iets dat je ‘s nachts bang maakt.

    Vang je angst met je fototoestel.
    Ga naar www.picturesofthedark.com en deel je verhaal.

    Deze student dankt je!

    :-)

    Marian.

  • #2
    Re: Angst in het donker: op zoek naar foto's voor afstudeerproject :-)

    Sorry maar ik zie de relatie met je afstudeeropdracht niet ten aanzien van je opleiding "Grafische Vormgeving". Gaat het daar niet om je eigen experiment, innoverend denken en kritische reflectie in het ontwerpproces?

    Nu laat je je afstudeeropdracht dus afhangen van "derden", of wat ben je van plan te doen met de input die je krijgt vanuit deze oproep?

    Comment


    • #3
      Re: Angst in het donker: op zoek naar foto's voor afstudeerproject :-)

      Hoi,