Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

AV-SD Mortsel Kasteel Cantecroy

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] AV-SD Mortsel Kasteel Cantecroy

    Voor de AV heb ik al eens langs het kasteel Cantecroy geweest om dan in de namiddag samen met de aanwezigen BD'ers nog eens een bezoek te brengen aan het Kasteel Cantecroy.


    1. In de voormiddag


    2. In de namiddag


    3. In de voormiddag


    4. In de namiddag


    5. Precies veel ridders gewoond


    6. Toegangspoort met trap


    7. De weg naar het kasteel


    8. Langs de andere kant


    9. Vooraanzicht


    10. Van wat verder weg

    Dit is het zo wat, later op de namiddag in het fort 4 van Mortsel was ik er niet meer bij.

    Bedankt voor het kijken en commentaar graag, als we er maar uit leren.
    http://www.photo-patricske.be
    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

  • #2
    Re: AV-SD Mortsel Kasteel Cantecroy

    Van de eerste tot de laatste: prachtig !
    Wil je dan toch één kleine opmerking: in foto 9 en 10 heeft het torentje rechts wat last van lensvervorming, zijn hoed staat een beetje scheef
    Oorzaak de lens of de nabewerking ? Bij mij staat trouwens de ganse toren gebogen vanwege fisheye lens
    Persoonlijk zou ik een beetje gras wegknippen bij foto 9, maar dat is uiteraard puur persoonlijke voorkeur.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment


    • #3
      Re: AV-SD Mortsel Kasteel Cantecroy

      Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
      Van de eerste tot de laatste: prachtig !
      Wil je dan toch één kleine opmerking: in foto 9 en 10 heeft het torentje rechts wat last van lensvervorming, zijn hoed staat een beetje scheef
      Oorzaak de lens of de nabewerking ? Bij mij staat trouwens de ganse toren gebogen vanwege fisheye lens
      Persoonlijk zou ik een beetje gras wegknippen bij foto 9, maar dat is uiteraard puur persoonlijke voorkeur.
      René, klopt die toren op 9 en 10 is lensvervorming. Dat heb je met een groothoek van 17mm.

      Verstuurd vanaf mijn SM-T819 met Tapatalk
      http://www.photo-patricske.be
      Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

      Comment


      • #4
        Re: AV-SD Mortsel Kasteel Cantecroy

        Zoals gewoonlijk een mooi afgewerkte reeks
        Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

        Comment


        • #5
          Re: AV-SD Mortsel Kasteel Cantecroy

          Allemaal knap met één uitschieter wat mij betreft: die tweede vind ik qua compositie en scherpte super. Misschien is ie wel een tikje donker maar de zon staat nu eenmaal waar ze op dat ogenblik staat. Ik woon op wandelafstand en wil eens een poging wagen op een beter moment. Jaja vond trouwens nog een andere interessante plek, bovenaan het balkon aan de hoofdingang.
          Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

          Comment

          Working...
          X