Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotokaders - waar kopen ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotokaders - waar kopen ?

    Iemand een idee waar ik fotokaders (50x70) kan vinden voor een voordelige prijs ? Moeten bruikbaar zijn met J-Rail ophangsysteem (maar dat zijn de meeste kaders wel, denk ik)... mag online winkel zijn of winkel in de buurt van Antwerpen of Gent...
    minimum 25 kaders... (zal de prijs misschien ook wel drukken)
    Jan
    www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

  • #2
    Re: Fotokaders - waar kopen ?

    In Antwerpen moet je eens gaan kijken bij De Wieuw. Zeer ruime keuze kaders in allerlei soorten en variëteiten. Ook afwijkende maten en kaders speciaal op maat. Tevens passe-partouts standaard maten en op maat gemaakt!

    You create it.. We frame it! In our store you will find all the artsupplies you need to make, create and frame art! Familybusiness since 1825.


    Ken een kunstgalerij in Antwerpen die al haar kaders daar haalt dus grotere aantallen zal ook geen probleem zijn
    Last edited by Aragorn; 19 oktober 2004, 11:04.
    Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel

    Comment


    • #3
      Re: Fotokaders - waar kopen ?

      @jan66

      Ik heb geen idee wat je juist zoekt maar ik heb enkele maanden terug 10 kaders 50x70 gekocht en als ik mij niet vergis heb ik ± 350 BEF betaald per stuk. De omlijsting is ongeveer 1 cm breed mat aluminium. Ze kunnen zowel vertikaal als horizontaal opgehangen worden op 1 of 2 punten. Deze kaders zijn besteld door de fotoclub bij een firma ergens rond Hasselt. Als dit is wat je zoekt, dan moet je tot morgen wachten om het juiste adres te kennen.

      groeten,

      Robert
      Last edited by megapixel; 19 oktober 2004, 13:44.
      CANON 1Ds III | CANON 24-105 IS |CANON 85 1.2 |CANON 17-40 |CANON 70-300 DO IS | Canon 270 EX

      Comment


      • #4
        Re: Fotokaders - waar kopen ?

        op de site van ikea staan fotokaders vermeld. in verschillende groottes. en redelijk goedkoop. een kader 40x50cm kost 11 euro, een kader 50x70cm kost 17 euro. van het merk "ribba".

        Comment


        • #5
          Re: Fotokaders - waar kopen ?

          Bij Casa en Blokker zijn die misschien ook te bestellen. Ik heb nu bij Casa kaders van 20x30cm (ze hadden er nog een paar duizend in stock, maar niet in de winkel) besteld, omdat ze in de winkel zelf alleen heel rare maten hadden (bijvoorbeeld 24x30cm), die ik bij een afdrukcentrale nog niet tegengekomen ben . Misschien vragen ze zich soms wel eens af waarom niemand die kaders koopt .
          Bij Blokker vond ik alleen kaders van 20x28cm, en ik heb geen zin om een stuk van mijn foto's te snijden.
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

          Comment


          • #6
            Re: Fotokaders - waar kopen ?

            Ik heb net zelf een kader gemaakt, in geborsteld alu :-)
            Ooit was ik een fotograaf, nu kijk ik eerst.
            Mamiya M645, GevaBox, Coronet N°2, Olympus Trip35, en hier slingert ook nog ergens een 7D rond.

            Comment


            • #7
              Re: Fotokaders - waar kopen ?

              Iedereen al bedankt voor de reacties, als er nog tips zijn, laat maar komen !
              Jan
              www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

              Comment


              • #8
                Re: Fotokaders - waar kopen ?

                ik heb hele goeie ervaringen met kaders gekocht bij "Gifi",
                nog geen enkele gehad met onvolmaaktheden in het glas,
                wat van kaders van andere zaken niet kan gezegd worden.
                ik weet echter niet of je zo'n hoeveelheid in 1 keer kunt meenemen,
                zal waarschijnlijk op bestelling zijn
                groetjes, Bobke
                ________________________

                Comment


                • #9
                  Re: Fotokaders - waar kopen ?

                  Voor grotere aantallen kan je altijd terecht bij Artalu.
                  Zij hebben veel grote formaten op stock liggen in verschillende stijlen (hout, aluminium, randloos) Verkopen wel niet per stuk. www.artalu.be

                  Groeten

                  Comment


                  • #10
                    Re: Fotokaders - waar kopen ?

                    Hier koop je ook zeer voordelig!




                    MVG, Jeff
                    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                    Comment


                    • #11
                      Re: Fotokaders - waar kopen ?

                      Ik denk dat TS na 4 jaar z'n kaders wel gevonden heeft... tenminste, dat hoop ik toch
                      Grtz, Tigra-Boy
                      ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

                      Comment


                      • #12
                        Re: Fotokaders - waar kopen ?

                        Ook eens een kijkje nemen op www.kaderwinkel.be
                        Is een nieuwe online shop voor fotokaders in hout en aluminium.

                        Mvg,

                        Comment


                        • #13
                          Re: Fotokaders - waar kopen ?

                          Kom anders eens een beetje spammen...
                          www.focusfotografie.be
                          www.facebook.com/eviwilmus

                          Comment


                          • #14
                            Re: Fotokaders - waar kopen ?

                            ja pech, nu de topic terug vanboven staat..
                            Ik ben naar de IKEA gegaan voor de kader van NYTTJA 50x70 voor 4,99 die op hun website stond.. DIE BESTAAT NIET in die maat !
                            *grumpy* Ik dacht dat Zweden zo efficient was.

                            In de GIFI hadden ze geweldige simpele kaders van plastiek/alu (of zo, in elk geen hout/glas) van 50x70 voor ongeveer 10 euro, maar enkel wit en goud, en de zwarte waren uit voorraad Dezelfde simpele kaders van 40x60 waren 8 euro maar die zijn tE KLEIN voor mijn posters.

                            Bij Elka heb ik alle maten gevonden. De 50x70 ook onder de 10 euro, maar er komt wrs nog BTW bij (we hebben een Elka-handelaarsaccount).
                            Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

                            Comment


                            • #15
                              Re: Fotokaders - waar kopen ?

                              Hier kan je terecht http://www.deknudtframes.be/ook online aankopen, je kan je ook laten inschrijven als dealer, prijzen zijn dan goedkoper.

                              Comment

                              Working...
                              X