Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vette topictitel na reply

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • vette topictitel na reply

    Waarom komt een topic in 't vet te staan als je een reply doet ?

    kan dat niet uitgeschakeld worden
    want nu moet je terug op dat topic klikken om te 'ontvetten'
    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

  • #2
    Re: vette topictitel na reply

    Is niet waar. Als je die topic niet wilt bekijken laat dan gerust zo.
    Als je afgelogd hebt en terug aanlogt na een tijd, en er is ondertussen geen reply op geweest staat die gewoon 'ontvet'
    Die vette benadrukking betekend enkel topic waar er op gereageerd is sedert je laatste aflog.
    Vind het een heel goed en duidelijk systeem zo.
    Groeten, Gino
    http://www.e-designstudio.be

    Comment


    • #3
      Re: vette topictitel na reply

      vind 't ni logisch dat een topic waar je een reply op doet terug vet wordt

      in 't vorige forum was dat ook ni

      een vette topic geeft juist aan waar er nieuwe reacties zijn
      maar toch niet van jezelf
      Last edited by Dirtyharry71; 19 oktober 2004, 10:01.
      Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
      Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

      Comment


      • #4
        Re: vette topictitel na reply

        Oorspronkelijk geplaatst door E-DesignStudio
        Is niet waar. Als je die topic niet wilt bekijken laat dan gerust zo.
        Als je afgelogd hebt en terug aanlogt na een tijd, en er is ondertussen geen reply op geweest staat die gewoon 'ontvet'
        Die vette benadrukking betekend enkel topic waar er op gereageerd is sedert je laatste aflog.
        Het is een beetje een mix van dit en van hetgeen dirtyharry aangeeft : vet betekent dat er een nieuwe post is sinds de laatste keer dat je aangelogd bent of, indien je een topic reeds bekeken hebt, dat er intussen een nieuwe post is, ook van je zelf...
        Mijn fotowebsite : www.filover.be

        Comment


        • #5
          Re: vette topictitel na reply

          heb dit ook al aangehaald, zij het in een iets andere vorm.

          Momenteel heeft de vette titel en het groene uitroepteken (helemaal links) dezelfde functie. nl : "er is een neiuwe reply sinds je laatste bezoek"

          Terwijl in het vorige forum alleen het groene uitroepteken dit zou betekent hebben (daar was het iets met orange en niet groen, maar weet niet juist meer wat), terwijl de vette titel daar betekende : " je hebt dit topic nog niet bekeken "

          Persoonlijk vind ik het forum daarom veel slechter leesbaar. Vooral showcase is een regelrechte ramp (ik kom er dan ook niet meer) omdat je gewoon niet weet welke topics je wel en welke je niet bekeken hebt.

          Meerdere forumleden vinden dit ambetant, maar de crew vind het wel goed zo.
          Last edited by Perrush; 19 oktober 2004, 12:11.
          --
          Play Drakensang - a free online mmorpg

          Comment


          • #6
            Re: vette topictitel na reply

            wat raar zeg bij mij staat er een vinkje bij het topic waar ik op heb gereageerd,erg handig hoor, maar dat bedoelen jullie zeker niet.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: vette topictitel na reply

              @Bouk, reageren is nog niet hetzelfde als gewoon bekijken of lezen!

              Vind het ook niet zo logisch en heb zelf al een topic geopend "slechts een idee" om de inzendingen gewoon te laten staan in de volgorde dat ze gepost worden...
              Weet wel dat die materie hier erg gevoelig ligt maar toch wil ik het erop wagen... Door de massale belangstelling die er de laatste maanden gekomen is op het forum drijgt een bepaald topic werkelijk te verstikken nl. Showcase... Hier moet, meen ik echt naar een oplossing gezocht worden zodat "nieuwkomers" niet na

              zou volgels mij héél wat overzichtelijker worden..maar misschien is men met iets dergelijks bezig... afwachten wat het wordt?
              D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
              BD0290BE

              Comment


              • #8
                Re: vette topictitel na reply

                aha tis duidelijk hoor.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment

                Working...
                X