Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sunset can be hard

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [NSFW][Showcase] Sunset can be hard

    Last edited by Arousal; 24 april 2019, 16:50.

  • #2
    Re: Sunset can be hard

    Vind ik zeker wel een mooie foto. Ze komt genoeg los van de achtergrond, maar door het zwart wit blijft het wat druk, imo.
    Groetjes,
    Dominic

    Comment


    • #3
      Re: Sunset can be hard

      In kleur had het nog drukker geweest, nu geeft het een vintage effect, beetje hippie.

      Comment


      • #4
        Re: Sunset can be hard

        Vind de zwart wit wel leuk. Misschien door dieper door de knieën te gaan dat je die bomen op de achtergrond wat had kunnen vermijden, al storen ze mij niet echt. Wel het haar dat in haar gezicht hangt.

        Comment


        • #5
          Re: Sunset can be hard

          Goh, het was ons ook om de omgeving te doen, het is midden een moerassig gebied. Voor mij had het tijdstip wat later gemogen, voor het model lukte dat niet. Hard licht, schaduwen... Maar toch vind ik een aparte sfeer terug in de foto. Idd een beetje hippie. En dat haar draagt een beetje toe aan het natuurlijke element vind ik. Bedankt voor de commentaren ! Grtz.

          Comment


          • #6
            Re: Sunset can be hard

            Mooi sfeertje, later op de dag had idd beter geweest maar kon je niet verhelpen hé

            Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
            portfolio en workshops:
            https://www.bennybulke.com/

            Comment


            • #7
              Re: Sunset can be hard

              Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
              Vind de zwart wit wel leuk. Misschien door dieper door de knieën te gaan dat je die bomen op de achtergrond wat had kunnen vermijden, al storen ze mij niet echt. Wel het haar dat in haar gezicht hangt.

              Mooie en idd een leuk retro-hippie sfeertje.... ipv door de knieën iets hoger dan werden de achterliggende bomen een extra bos haar ;-)
              www.lensculture.com/nathan-verstraete

              Comment

              Working...
              X