Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

black glow

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] black glow

    portfolio en workshops:
    https://www.bennybulke.com/

  • #2
    Re: black glow

    Mooi gedaan, al zie je aan de gespannen linkerarm dat ze precies niet echt lekker zit op die smalle vensterbank. Misschien was het ook beter geweest als je de schaduwen iets meer opgelicht had? Ik vraag me namelijk af of je bij het printen niet heel veel zwart krijgt waar geen detail meer in te zien is.

    Maar ik had me voorgenomen om hier wat minder de twijfelaar en de brompot uit te hangen, en lap, ik ben precies weeral bezig. Dus mooi gedaan hoor, meer van dit graag.

    Comment


    • #3
      Re: black glow

      Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
      Mooi gedaan, al zie je aan de gespannen linkerarm dat ze precies niet echt lekker zit op die smalle vensterbank. Misschien was het ook beter geweest als je de schaduwen iets meer opgelicht had? Ik vraag me namelijk af of je bij het printen niet heel veel zwart krijgt waar geen detail meer in te zien is.

      Maar ik had me voorgenomen om hier wat minder de twijfelaar en de brompot uit te hangen, en lap, ik ben precies weeral bezig. Dus mooi gedaan hoor, meer van dit graag.
      Het vele zwart is de bedoeling aangezien er daarachter niet veel interresants is, zelfs storende elementen, dus erg bewust....
      Gespannen arm kan ik mij daarentegen idd in vinden, iets waar ik volgende keer kan op letten, merci!

      Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
      portfolio en workshops:
      https://www.bennybulke.com/

      Comment


      • #4
        Re: black glow

        mooie setting, mooi licht...model zit misschien wel niet echt ontspannen of natuurlijk, ook alles is mooie symmetrisch maar verticale lijnen lichtjes scheef denk ik, het is een detail maar omdat het zo mooi symmetrisch is vind ik het een beetje storend
        www.lensculture.com/nathan-verstraete

        Comment


        • #5
          Re: black glow

          Mooi, zoiets wil ik ook nog wel eens proberen
          Groetjes,
          Dominic

          Comment

          Working...
          X