Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waarde 2ehands Nikon lenzen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waarde 2ehands Nikon lenzen

    Ik ben van plan om te switchen van Nikon DSLR naar Sony AR7iii. Ik vind het echter zeer moeilijk om in te schatten wat ik 2ehands nog mag verwachten voor mijn 3 belangrijkste Nikon lenzen:

    Nikon AF-S 14-24mm f/2.8G ED (nieuw 2.299€)
    Nikon AF-S 24-70mm f/2.8G ED (nieuw 1.829€)
    Nikon 70-200mm f2.8 VRII (nieuw ?)

    Lenzen zijn nog prima in orde. Gebruiksporen, maar geen krassen op het glas (steeds met filter). Wil liever volledig overstappen. Iemand enig idee wat een faire vraagprijs is?

    Thx!

  • #2
    Re: Waarde 2ehands Nikon lenzen



    even hier zoeken
    Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
    Our English website: www.kaichitravel.com
    Breng eens een bezoekje aan Siberie!

    Comment


    • #3
      Re: Waarde 2ehands Nikon lenzen

      Die 2299 euro voor de 14-24 is wel overdreven; online vind je die toch snel voor 1829 euro. En dat weten potentiële kopers ook.
      In perfecte staat kan je er zo'n 70 tot 80 % van de huidige nieuwwaarde voor vragen, met gebruikssporen 50 à 66%.
      In Duitsland circuleert een referentielijst met prijzen: https://www.fotoversicherung.com/fot...isliste-nikon/
      Vraagprijzen zijn uiteraard altijd afhankelijk van vraag en aanbod.
      Minder glas dan vroeger, maar beter.

      Comment


      • #4
        Re: Waarde 2ehands Nikon lenzen

        Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
        Die 2299 euro voor de 14-24 is wel overdreven; online vind je die toch snel voor 1829 euro. En dat weten potentiële kopers ook.
        In perfecte staat kan je er zo'n 70 tot 80 % van de huidige nieuwwaarde voor vragen, met gebruikssporen 50 à 66%.
        In Duitsland circuleert een referentielijst met prijzen: https://www.fotoversicherung.com/fot...isliste-nikon/
        Vraagprijzen zijn uiteraard altijd afhankelijk van vraag en aanbod.
        Aha idd.. CameraNu lijkt niet meer zo voordelig te zijn. Bedankt voor de info en link. Dat helpt!

        Comment

        Working...
        X