Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Mont Saint Michel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] De Mont Saint Michel


  • #2
    Re: De Mont Saint Michel

    De Mont Saint Michel?, was het de bedoeling om uw beeld langer te bekijken dan is dit zeker geslaagd

    Comment


    • #3
      Re: De Mont Saint Michel

      Wanneer u naast het einde van de pier kijkt (ongeveer in het midden van de foto) ziet u de Mont Saint Michel staan. De foto werd van heel ver, met deze bedoeling, genomen. Maar inderdaad, op een resolutie van 1024 wordt de 'molshoop' wel heel klein. Toch bedankt om zo lang te kijken.

      Comment


      • #4
        Re: De Mont Saint Michel

        Verkeerde foto opgeladen?
        Geen berg te zien bij in ieder geval.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: De Mont Saint Michel

          De titel terzijde vind ik het wel een mooie foto. Misschien de reflecties in het water een beetje versterken ? 't Is maar een ideetje.
          Mvg Philip

          Comment


          • #6
            Re: De Mont Saint Michel

            Oorspronkelijk geplaatst door Hans.De.Smaele Bekijk bericht
            Wanneer u naast het einde van de pier kijkt (ongeveer in het midden van de foto) ziet u de Mont Saint Michel staan. De foto werd van heel ver, met deze bedoeling, genomen. Maar inderdaad, op een resolutie van 1024 wordt de 'molshoop' wel heel klein. Toch bedankt om zo lang te kijken.
            Ik had hem wel gezien hoor, maar bij het lezen van de titel waren mijn verwachtingen hoger

            Comment


            • #7
              Re: De Mont Saint Michel

              Ik zal er morgen voor u eens eentje inzetten :-). Alvast bedankt voor uw steeds opbouwende commentaren !

              Comment


              • #8
                Re: De Mont Saint Michel

                Mooie wolkenlucht had je hier, vind het zeker geen verkeerde opname
                Doch qua titel heb je dan uiteraard andere verwachtingen dan een stipje aan de horizon

                grts
                Sieg
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

                Comment

                Working...
                X