Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

FUJIFILM X-T3 Firmware 3.00

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • FUJIFILM X-T3 Firmware 3.00



    Fujifilm X-T3 Firmware-update Ver.3.00 - Ver.2.10 :

    1.Verbetering van de nauwkeurigheid van AF-prestaties van gezicht / oogdetectie
    2. Nieuwe Face Select-functie
    3. Snellere AF-snelheid voor onderwerpen op afstand
    4. Intuïtieve bediening van touchscreen
    5.Focuskader Oogdetectie-instelling
    6. Verbetering van het AF/AE-gebied volgen bij gebruik van EVF.
    7. Druk de Focus-joystick in wanneer u de intervaltimer-opname uitvoert
    8 .Flicker Reduction-functie
    9. Bericht bij Image Transfer Order
    10. Oplossing voor gekende kleine ongemakken.

  • #2
    Re: FUJIFILM X-T3 Firmware 3.00

    eye af in af-c is ongelooflijk goed nu met deze firmware
    "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

    Comment


    • #3
      Re: FUJIFILM X-T3 Firmware 3.00

      Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk bericht
      eye af in af-c is ongelooflijk goed nu met deze firmware
      voor zij die aan bovenstaande uitspraak twijfelen, Fujifilm X-T3 firmware 3.0 Autofocus Test met een 16-55mm f2.8 lens

      Fujifilm updated the firmware on the X-T3, and included a bunch of major updates to their autofocus system, particularly the eye-autofocus. Several people i...

      Comment


      • #4
        Re: FUJIFILM X-T3 Firmware 3.00

        Is idd heel correct.
        De X-T3 is met de nieuwe firmware supergoed, snel, nauwkeurig en betrouwbaar.
        Niks om over te klagen... gewoonweg perfecte C-AF.
        Canon R6 MKII , Canon RF 100-500 L, Canon RF 50 1.2 L, Canon , Canon RF 28 2.8

        Comment


        • #5
          Re: FUJIFILM X-T3 Firmware 3.00

          Oorspronkelijk geplaatst door Funcky Bekijk bericht
          Is idd heel correct.
          De X-T3 is met de nieuwe firmware supergoed, snel, nauwkeurig en betrouwbaar.
          Niks om over te klagen... gewoonweg perfecte C-AF.
          Wel spijtig dat ze die hardware niet in een X-H1 opvolger gestoken hebben want dat had heel interessant geweest...

          Comment


          • #6
            Re: FUJIFILM X-T3 Firmware 3.00

            Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk bericht
            Wel spijtig dat ze die hardware niet in een X-H1 opvolger gestoken hebben want dat had heel interessant geweest...
            Da's waar Dpix, ik denk dat de X-H1 het algoritme niet meer aankan met zijn processor van de vorige generatie.
            En de Sensor die maar gedeeltelijk bedekt is met PDAF help daar ook niet bij..
            Color output van de X-T3 in Jpeg is (vooral Provia) veel neutraler dan in de X-H1 op de moment dat ik overstapte van X-H1 naar X-T3 (is al enkele maanden geleden nu)
            Waarschijnlijk hadden ze beter (zoals je zegt) de engine van de X-T3 direct in de X-H1 gestoken of gewoon IBIS in de X-T3 gemonteerd.. ma ja als Fuji vindt dat de X-T3 Body te krap is zal dat wel oprecht zijn (volgens hun eigen technieken)
            De X-H1 is natuurlijk nog altijd een fameuze camera die voor een prikje te koop is.

            Ik heb jaren met Canon gefotografeerd (zowel analoog en digitaal) en heb altijd bij mezelf gezegd... "als Canon met een FF mirrorless op de markt komt dan stap ik terug over.
            Nu dat ik wel die keuze heb (R-RP) zie ik toch eigenlijk geen enkele reden meer om die overstap te doen...alhoewel ... de RF objectieven van Canon zijn wel pareltjes... maar dat zijn de Fuji lenzen op hun eigen manier ook.

            Fuji X is eigenlijk zo'n goed uitgebalanceerd camerasysteem dat ik er volledige voldoening uithaal.
            Zelfs het in eigen huis GFX systeem kan me net niet verleiden ... waarvan de kosten van de lenzen gewoon te hoog oplopen.
            Ik heb de GXF 50R tijdje kunnen huren.. mijn conclusie is.. zeer goed voor wat het moet dienen, portret, landschap, architectuur, macro, reportage, straatfotografie, productfotografie.... maar....
            .....niet geschikt voor actie, sport en video .. wat eigenlijk eigen is aan mediumformaat.
            Met de GFX 100S zal daar wel verandering in komen.. met een navenant prijskaartje.
            De lenzen van het GFX systeem zijn enorm goed... althans de twee lenzen die ik heb mogen uitproberen (45 2.8 en 110 2.0)

            Maar om on-topic te blijven.
            De X-T3 is echt een zeer goede camera op alle vlakken.
            De C-AF was al heel goed .. en die is nu nagenoeg perfect.

            De enige indrukwekkende camera naast de X-T3 is naar mijn mening de Sony A9....
            De A9 is ook echt impressionant wat C-AF betreft. ( eigenlijk volledig indrukwekkende camera)
            Canon R6 MKII , Canon RF 100-500 L, Canon RF 50 1.2 L, Canon , Canon RF 28 2.8

            Comment


            • #7
              Re: FUJIFILM X-T3 Firmware 3.00

              Dat van Canon begrijp ik... Ik heb altijd heel graag Canon bodies gehad. Die lagen als gegoten in je hand.
              De RF lenzen lijken mij ook wel dik in orde... Enkel vind ik de eerste generatie EOS R en RP nog niet helemaal op niveau van de concurrentie...

              Die A9 steekt mijn ogen uit, maar vind hem nog steeds redelijk duur... In USA heeft die pas een prijsdaling gekregen, hopelijk komt het door tot bij ons... dan zou ik wel eens kunnen toehappen... of anders een A7RIII (met de 24-105 en 100-400GM)

              Ik ben ook nog steeds gecharmeerd door de nieuwe Nikon Z7... qua ergonomie, handling, features...enkel lenzenaanbod is nog te mager vind ik..

              PS: Je uitleg over de X-T3 doe je goed want ik ben helemaal mee met je verhaal Enkel mis ik de IBIS en goeie telelenzen en ook vind ik enkel de X-H1 body goed qua ergonomie...
              Ik heb die AF test hierboven gezien en inderdaad heel indrukwekkend!

              Comment

              Working...
              X