Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

de koning der dieren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] de koning der dieren

    [IMG]

  • #2
    Re: de koning der dieren

    Dat je er een eigen touche - niet mijn ding - aangeeft is te waarderen, echter dien je wel veel kritischer naar je beeld te kijken alvorens over te gaan tot publicatie.

    Beeld is te krap gekaderd of het tegenovergestelde. Linker deel van de foto is geheel oninteressant en dat wordt extra benadrukt door de afgesneden staart. Dus staand beeld van de kop met of zonder voorpoten, was veel positiever door mij ontvangen. Eerlijk geschreven zit ik meer naar die witte kiezels (?) te staren, dan naar de leeuw, en wat mij ook irriteert is vlekje bij het oor en het stuk muur(?) boven de linker voorpoot. (heb je daar soms ook nog een stuk oor weten weg te poetsen?)

    Comment


    • #3
      Re: de koning der dieren

      Oorspronkelijk geplaatst door in2lapland Bekijk bericht
      Dat je er een eigen touche - niet mijn ding - aangeeft is te waarderen, echter dien je wel veel kritischer naar je beeld te kijken alvorens over te gaan tot publicatie.

      Beeld is te krap gekaderd of het tegenovergestelde. Linker deel van de foto is geheel oninteressant en dat wordt extra benadrukt door de afgesneden staart. Dus staand beeld van de kop met of zonder voorpoten, was veel positiever door mij ontvangen. Eerlijk geschreven zit ik meer naar die witte kiezels (?) te staren, dan naar de leeuw, en wat mij ook irriteert is vlekje bij het oor en het stuk muur(?) boven de linker voorpoot. (heb je daar soms ook nog een stuk oor weten weg te poetsen?)
      Ik heb mijn inspiratie gehaald uit beelden van een ander fotograaf, die mij aanspreken. En wou eens zien welke techniek hij gebruikte, in eerste instantie heb ik een ouder beeld van mij gebruikt alvorens ik nieuwe beelden ga maken van dit onderwerp.
      Zo zie ik beter op wat ik moet letten om het geen ik in mijn hoofd heb. En dat zijn er heel wat bv welke lens want deze is gemaakt met een 200mm die eigelijk te kort is.
      Dan wil ik een beeld maken waar de leeuw me echt in de ogen kijkt, indien me dat lukt zal ik u beter en mooiere beelden laten zien.
      Maar ik heb wel geleerd uit uw commentaar

      Comment

      Working...
      X