Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lightroom Classsic CC wil niet meer updaten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lightroom Classsic CC wil niet meer updaten

    Sinds enige tijd lukt updaten niet meer en alle oplossingen van Adobe help center werken niet.
    Ze verwijzen steeds naar het feit dat je het OS (Windows 8.1) moet updaten naar 10.
    Op mijn laptop staat Windows 7 en daar gaat het wel. Photoshop Classic CC en Camera raw updaten wel nog altijd
    Iemand een idee?
    ___________________________________
    JeanP BDO742BE Nikon D700 en D3X+ Nikkor en Sigma lenzen.

  • #2
    Re: Lightroom Classsic CC wil niet meer updaten

    Als je van alle onderdelen van het CC ABO gebruik wilt maken - en je draaid op w8.x - dan zal je inderdaad moeten upgraden naar windows 10. Het is niet anders, mijn verwachting is dat de laatste updates voor w8.x door adobe verstrekt zijn aan de gebruikers en dus einde verhaal is wat updates betreft voor w8.x

    Op mijn laptop staat Windows 7 en daar gaat het wel. Photoshop Classic CC en Camera raw updaten wel nog altijd
    Ja, en dat zal ook niet lang meer duren denk ik zo

    Comment


    • #3
      Re: Lightroom Classsic CC wil niet meer updaten

      Ik wist niet dat Microsoft Adobe overgenomen heeft
      ___________________________________
      JeanP BDO742BE Nikon D700 en D3X+ Nikkor en Sigma lenzen.

      Comment


      • #4
        Re: Lightroom Classsic CC wil niet meer updaten

        Zal het niet zijn dat Adobe alleen nog maar ontwikkelt op nieuwste platvorm(en) van OS-boeren?

        Comment


        • #5
          Re: Lightroom Classsic CC wil niet meer updaten

          Adobe programma wordt zwaarder waardoor de laatste windowsversie nodig is, die een nieuwe en performantere pc vereist. Als u die investering hebt gedaan, krijg je het bericht dat het adobeprogramma niet meer werkt op die nieuwe pc. De oplossing is een update van adobe. Adobe programma wordt zwaarder waardoor... Zo werkt het ongeveer, denk ik.
          Terwijl wij alleen maar een beetje croppen, het contrast wat verhogen, een beetje spelen met curves en niveau's, wat ruis verminderen en wat scherpte vermeerderen. ☺

          Comment


          • #6
            Re: Lightroom Classsic CC wil niet meer updaten

            Oorspronkelijk geplaatst door in2lapland Bekijk bericht
            Als je van alle onderdelen van het CC ABO gebruik wilt maken - en je draaid op w8.x - dan zal je inderdaad moeten upgraden naar windows 10. Het is niet anders, mijn verwachting is dat de laatste updates voor w8.x door adobe verstrekt zijn aan de gebruikers en dus einde verhaal is wat updates betreft voor w8.x

            Op mijn laptop staat Windows 7 en daar gaat het wel. Photoshop Classic CC en Camera raw updaten wel nog altijd
            Ja, en dat zal ook niet lang meer duren denk ik zo
            Er zijn nog programma's die op Win 7 en Win 10 draaien maar op win 8.x problemen geven.
            Het ligt niet aan die programma's maar gewoon aan het feit dan Win 8.x een bagger versie van Windows is (net als de vroegere Win ME en Vista).
            (hier op het werk hebben ze nooit Win 8 willen doorvoeren, we zijn van Win 7 direct naar Win 10 gegaan vanwege problemen met de comptabiliteit in Win 8)
            Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

            Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

            Comment


            • #7
              Re: Lightroom Classsic CC wil niet meer updaten

              Oorspronkelijk geplaatst door nesten Bekijk bericht
              Adobe programma wordt zwaarder waardoor de laatste windowsversie nodig is, die een nieuwe en performantere pc vereist. Als u die investering hebt gedaan, krijg je het bericht dat het adobeprogramma niet meer werkt op die nieuwe pc. De oplossing is een update van adobe. Adobe programma wordt zwaarder waardoor... Zo werkt het ongeveer, denk ik.
              Terwijl wij alleen maar een beetje croppen, het contrast wat verhogen, een beetje spelen met curves en niveau's, wat ruis verminderen en wat scherpte vermeerderen. ☺
              Maar je blijft wel maandelijks (of jaarlijks) je abonnement betalen om die kleine beetjes te mogen blijven doen. Stop met betalen, en je kunt niets meer.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment

              Working...
              X