Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

het vervolg verhaal

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • het vervolg verhaal

    [IMG]

  • #2
    Re: het vervolg verhaal

    Het nodige is bij je vorige beeld van deze boom al geschreven. Hetzelfde geldt voor dit beeld. Focus je op hetgeen je wilt vertellen en laat al het andere buiten het beeld.

    Comment


    • #3
      Re: het vervolg verhaal

      vind deze foto toch wel aangenamer om te kijken dan de vorige - met de aandacht op het spelende kind
      het verhaal van die boom doet hier eigenlijk niet terzake
      Peter
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: het vervolg verhaal

        mijn opzet is zoals je zegt het beeld minder saai te maken door een persoon of voorwerp op de voorgrond te plaatsen en zo een diepte te creëren, waar het oog dan toch nog naar de boom wordt geleid. De kijker mag zelf zijn verhaal er bij verzinnen.

        Comment


        • #5
          Re: het vervolg verhaal

          Hier is inderdaad al wat meer te zien. Je kan zelf als kijker wat meer fantaseren over het gebeuren.

          Misschien wel nog even aandacht besteden aan het overvloed aan contrast en je belichting een tikkeltje minder zetten.
          Het beeld is voor mij nét iets te scherp en je hebt uitgebrande stukken.
          Instagram / Facebook

          Comment


          • #6
            Re: het vervolg verhaal

            Ik werk met een gekalibreerd scherm, maar mijn Photoshop staat op een bepaald printprofiel ingesteld en ik merk een verschil tussen het vertrek uit photoshop en de aankomen hier (toch 3 stappen )waar ik voorlopig geen controle over heb

            Comment


            • #7
              Re: het vervolg verhaal

              Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk bericht
              Ik werk met een gekalibreerd scherm, maar mijn Photoshop staat op een bepaald printprofiel ingesteld en ik merk een verschil tussen het vertrek uit photoshop en de aankomen hier (toch 3 stappen )waar ik voorlopig geen controle over heb
              Uw uitleg om fouten goed te spreken is goddelijk, altijd wel iets klaar.
              https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

              Comment


              • #8
                Re: het vervolg verhaal

                Mij komt deze wel héél hard (verscherpt) over
                vriendelijke groeten, Sien

                Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                Comment

                Working...
                X