Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Endless beauty.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Endless beauty.

    Een nieuw kiekje uit de serie.



    1700P: https://live.staticflickr.com/7840/3...1c925ca0_o.png
    Stormchasing / landschapsfotografie https://www.flickr.com/photos/140233977@N06/

  • #2
    Re: Endless beauty.

    Ik zou dit niet zomaar als een "kiekje" bestempelen.

    Prachtig beeld met tonnen sfeer. Love it!
    Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
    Website - 500px - Instagram

    Comment


    • #3
      Re: Endless beauty.

      mooi gedaan

      Comment


      • #4
        Re: Endless beauty.

        de sfeer ,de toning ,het licht brengt deze foto tot een toppertje ,heel knap zoals al jou foto's trouwens
        wat mij wel stoort dat je weinig moeite doet om op anderen hun foto's te reageren , het vraagt ook van mij wat moeite om dit te doen .
        jij plaatst je foto hier in de hoop dat mensen jou foto waarderen ,maar al die andere mensen die hier posten verlangen dat ook en krijgen graag wat tips mee ,dat is de werking van een forum

        Comment


        • #5
          Re: Endless beauty.

          Zeer mooi en inderdaad bakken sfeer.

          Comment


          • #6
            Re: Endless beauty.

            Heerlijke plaat !
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Re: Endless beauty.

              Schitterend beeld, Rick, vol sfeer en mystiek.

              Comment


              • #8
                Re: Endless beauty.

                Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                de sfeer ,de toning ,het licht brengt deze foto tot een toppertje ,heel knap zoals al jou foto's trouwens
                wat mij wel stoort dat je weinig moeite doet om op anderen hun foto's te reageren , het vraagt ook van mij wat moeite om dit te doen .
                jij plaatst je foto hier in de hoop dat mensen jou foto waarderen ,maar al die andere mensen die hier posten verlangen dat ook en krijgen graag wat tips mee ,dat is de werking van een forum
                Beste Bopatje,

                Ik heb een druk leven. Ik heb 2 banen, er staat een verhuizing op de planning, en daarnaast heb ik nog een sociaal leven. De vrije tijd die ik heb stop ik in mijn passies. Het restant dat overblijft aan tijd gebruik ik om mijn werk te delen (wat ik op vrij weinig media doe). Ik heb simpelweg niet de tijd zoals sommige hier om ieder topic te bekijken en om daarbij een reactie te geven.

                Dit alles is niet verkeerd bedoeld maar als stukje onderbouwing waarom ik een vrij afzijdige poster ben op dit forum.

                @ Alle aan de foto-gerelateerde reacties, heel erg bedankt weer, ik waardeer het!
                Stormchasing / landschapsfotografie https://www.flickr.com/photos/140233977@N06/

                Comment


                • #9
                  Re: Endless beauty.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Ricky93 Bekijk bericht
                  Beste Bopatje,

                  Ik heb een druk leven. Ik heb 2 banen, er staat een verhuizing op de planning, en daarnaast heb ik nog een sociaal leven. De vrije tijd die ik heb stop ik in mijn passies. Het restant dat overblijft aan tijd gebruik ik om mijn werk te delen (wat ik op vrij weinig media doe). Ik heb simpelweg niet de tijd zoals sommige hier om ieder topic te bekijken en om daarbij een reactie te geven.

                  Dit alles is niet verkeerd bedoeld maar als stukje onderbouwing waarom ik een vrij afzijdige poster ben op dit forum.

                  @ Alle aan de foto-gerelateerde reacties, heel erg bedankt weer, ik waardeer het!
                  toch dank voor je eerlijk antwoord ,intussen ook dank voor jou reactie op mij TP

                  Comment


                  • #10
                    Re: Endless beauty.

                    Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                    toch dank voor je eerlijk antwoord ,intussen ook dank voor jou reactie op mij TP
                    Geen enkel probleem. Ik kan mijzelf immers goed vinden in je comment en snap je visie dan ook volledig. Vandaar dat ik daarvoor ook een stukje onderbouwing geeft, het is immers met reden dat ik hier ook weinig actief ben op het forum. Mochten er meer vragen zijn omtrent dit onderwerp, voel je vrij om een berichtje in PB te sturen.
                    Stormchasing / landschapsfotografie https://www.flickr.com/photos/140233977@N06/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Endless beauty.

                      Een filmisch beeld met de sfeer die je hier weet over te brengen .

                      Mvg.,
                      Smets84

                      Comment


                      • #12
                        Re: Endless beauty.

                        Lekkere plaat!

                        Comment


                        • #13
                          Re: Endless beauty.

                          super
                          mijn website : klik

                          Comment


                          • #14
                            Re: Endless beauty.

                            Knap beeld met voldoende diepgang, een passende toning.
                            Ook op je flickr pagina staan erg fijn beelden.
                            Groeten!

                            500px / Facebook

                            Comment

                            Working...
                            X