Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Can you hear me ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Can you hear me ?

    .


    Mvg Yves
    What you see is what you get

  • #2
    Re: Can you hear me ?

    :-)
    Mooie foto.

    --
    mlap.
    T.T.

    Comment


    • #3
      Re: Can you hear me ?

      De foto op zich is mooi, maar hou er niet van.
      https://www.julienherremansphotography.com

      Comment


      • #4
        Re: Can you hear me ?

        Grappig beeld al hou ik niet van gadgets bij honden, of het moet voor een specifieke gebeurtenis zijn
        Spijtig ook als je de tijd erin steekt om een hond te laten poseren met een gadget, dat je dan niet meer tijd neemt om je achtergrond uit te kiezen zodat er geen storende elementen zijn

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Can you hear me ?

          Wel aardig dat het geen hoofdtelefoon is maar dempende gehoorbescherming -da's natuurlijk waar een hond voor kiest
          Beetje spijtig inderdaad van die achtergrond rechts
          Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

          Comment


          • #6
            Re: Can you hear me ?

            Zeer knappe hond, is mijn lievelingsras. Persoonlijk durf ik ook wel eens gadgets gebruiken maar heb ook al ondervonden dat dat hier niet zo in de smaak valt. Ik zou misschien ook wel liever meer van dit knappe model willen zien zonder gadget, alhoewel zijn blik echt wel past bij het onderwerp. Wel oppassen dat je niet oververscherpt.
            https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

            Comment


            • #7
              Re: Can you hear me ?

              Leuk hoe hier gereageerd wordt.
              Wat bij mensen gewaardeerd wordt, valt bij dieren minder in de smaak.
              Maar mischien ben ik wel beïnvloed door de beroemde foto's van William Wegman met zijn weimaraners.
              Als het mijn hond was, mocht de foto groot aan de muur.
              "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

              Comment

              Working...
              X