Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dit kan niet meer, subjectieve beoordeling

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dit kan niet meer, subjectieve beoordeling

    Sorry, maar ik vind dat (er slotjes moeten op) de vraag in algemeen om op personen hun foto's te stemmen en niet op kwaliteit DIENEN VERWIJDERD TE WORDEN. Ik vind dit BD onwaardig.
    Stel, dat later zou blijken dat inderdaad BD mede aan de oorsprong ligt tot vervormde stemuitslagen, dan staan we in ons blootje. Dan volgt hier dan weer een enorme hetze over naaktfotografie ...
    En wij maar zanikken dat Showcase zeer individueel, subjectie wordt beoordeeld. Dat niet iedereen evenveel aandacht krijgt. Dat er mensen worden voorgetrokken. EN dat de anciens ...
    Potje ketel verwijt zwart
    Wat denk je dat de beoordeelaars van die wedstrijd zullen denken ? letterlijk hetzelfde, foei !
    Kan hieraan MOET iets gedaan


    Edit: ik mocht niet zo hard roepen
    Inderdaad, geen SLOTJE, maar verwijderen die boel
    Last edited by Wim.Vanmaele; 18 oktober 2004, 14:21.
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

  • #2
    Re: Dit kan niet meer, subjectieve beoordeling

    Oorspronkelijk geplaatst door wimvan
    Sorry, maar ik vind dat er slotjes moeten op de vraag in algemeen om op personen hun foto's te stemmen en niet op kwaliteit. Ik vind dit BD onwaardig.
    Stel, dat later zou blijken dat inderdaad BD mede aan de oorsprong ligt tot vervormde stemuitslagen, dan staan we in ons blootje. Dan volgt hier dan weer een enorme hetze over naaktfotografie ...
    En wij maar zanikken dat Showcase zeer individueel, subjectie wordt beoordeeld. Dat niet iedereen evenveel aandacht krijgt. Dat er mensen worden voorgetrokken. EN dat de anciens ...
    Potje ketel verwijt zwart
    Wat denk je dat de beoordeelaars van die wedstrijd zullen denken ? letterlijk hetzelfde, foei !
    Kan hieraan MOET iets gedaan
    ik vind niet dat er een slotje op moet.
    de post moet verwijderd worden.
    en ge moet niet zo roepen.
    www.vildaphoto.net

    Comment


    • #3
      Re: Dit kan niet meer, subjectieve beoordeling

      Ik weet niet of hier een slotje op moet, maar ik vind wel dat de BD crew hier zich over moet uitspreken. Stemmen op een persoon omdat die toevallig BD-er is, is niet de bedoeling van welke wedstrijd dan ook. Stel dat het er bij de BD-challenge ook zo aan toe gaat.
      Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
      --------

      Comment


      • #4
        Re: Dit kan niet meer, subjectieve beoordeling

        Oorspronkelijk geplaatst door JLP
        Ik weet niet of hier een slotje op moet, maar ik vind wel dat de BD crew hier zich over moet uitspreken. Stemmen op een persoon omdat die toevallig BD-er is, is niet de bedoeling van welke wedstrijd dan ook. Stel dat het er bij de BD-challenge ook zo aan toe gaat.
        In de BD challenge heb je het voordeel dat je enkel uit BD'ers moet kiezen.

        Over dat stemmen ronselen, ik denk dat je daar niet veel voordeel uit haalt. Want er zijn genoeg mensen die na zo'n oproep wel gaan stemmen , maar meestal op een andere, tenzij dat ze de foto echt de beste vinden. Ik had vroeger de neiging om dan juist tegenovergesteld te stemmen, kwestie om de compitie weer wat in evenwicht te brengen.
        http://www.vannecke.be
        Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
        Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

        Comment

        Working...
        X