Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

een vrouw met levenservaring

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] een vrouw met levenservaring

    [IMG]

  • #2
    Re: een vrouw met levenservaring

    Natuurlijke pose, mooie kleuren, ik zou blij zijn met zo'n portret. (Maar ik ben een jongen.)
    De blown-out highlights (hoe zeg je dat in het Nederlands?) zijn een detail maar als je iets kan recupereren, zou ik het doen. En ik zou het iets minder aanscherpen. Maar het is en blijft een mooi portret!

    Comment


    • #3
      Re: een vrouw met levenservaring

      Ik volg hierboven.

      Mooie pose, goede belichting.

      Als ik dit werk van jou zie vraag ik mij af waarom je al de rest laat zien waar je zoveel commentaar op krijgt..
      Dit is een draai van 180° die je maakt.
      Instagram / Facebook

      Comment


      • #4
        Re: een vrouw met levenservaring

        Oorspronkelijk geplaatst door Asterion Bekijk bericht
        Ik volg hierboven.

        Mooie pose, goede belichting.

        Als ik dit werk van jou zie vraag ik mij af waarom je al de rest laat zien waar je zoveel commentaar op krijgt..
        Dit is een draai van 180° die je maakt.
        Volg volledig !

        Comment


        • #5
          Re: een vrouw met levenservaring

          Oorspronkelijk geplaatst door walter bechhols Bekijk bericht
          Volg volledig !
          Dit is normaal men spreekt over twee verschillende soorten fotografie, deze laatste is studiowerk waar je het licht volledig onder controle hebt en het model kan sturen.
          De voorgaande zijn op locatie gemaakt en zijn momentopname ( straatfotografie ), waar je de omstandigheden niet altijd in de hand hebt.

          Comment


          • #6
            Re: een vrouw met levenservaring

            Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk bericht
            Dit is normaal men spreekt over twee verschillende soorten fotografie, deze laatste is studiowerk waar je het licht volledig onder controle hebt en het model kan sturen.
            De voorgaande zijn op locatie gemaakt en zijn momentopname ( straatfotografie ), waar je de omstandigheden niet altijd in de hand hebt.
            momentopnames zijn op geen enkele wijze te vergelijken met straatfotografie...just my 2 cts.
            nikon coolpix s9100

            Comment


            • #7
              Re: een vrouw met levenservaring

              Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
              momentopnames zijn op geen enkele wijze te vergelijken met straatfotografie...just my 2 cts.
              ik bedoel daarmee dat het niet gepland was, en dat je soms snel moet handelen of het is voorbij tegenover studie is alles gepland

              Comment

              Working...
              X