Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stem op argus

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Stem op argus

    Gunther vraagt hier (http://forum.belgiumdigital.com/show...0&page=1&pp=25) om op hem te stemmen.

    Wel, ik zit ook in de selectie van Argus en ik wil ook wel dat er op mij gestemd wordt. Zelf vind ik het echter nogal verwerpelijk om dat zomaar op een forum te vragen. Het is immers een fotowedstrijd en geen populariteitspoll dacht ik.

    Stem dus massaal om tegen de wedstrijdvervalsingen en vóór de wedstijd te stemmen. Stem dus op de foto die je het best vindt.

    Kan de moderator trouwens niet dergelijke "stem op mij"-posts standaard verwijderen?

    PS Gunther, niks persoonlijk hoor.
    Last edited by JeroenM; 20 oktober 2004, 15:44.
    www.vildaphoto.net

  • #2
    Re: Stem op mij!! Niet op Gunther!! (Mod: lees mij)

    om deze reden was dit (klik hier) mijn antwoord op gunther's vraagje.
    zo zie je maar ...
    MM
    ∏__|_ ∏__|_
    "no rules, great shots"
    Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

    Comment


    • #3
      Re: Stem op mij!! Niet op Gunther!! (Mod: lees mij)

      dat had ik wel gezien hoor.
      maar dat verandert niets aan zijn vraag en zou op zich niets mogen uitmaken.
      maar om op uw vraag te antwoorden: ja ;-)
      www.vildaphoto.net

      Comment


      • #4
        Re: Stem op mij!! Niet op Gunther!! (Mod: lees mij)

        sorry je hebt helemaal gelijk heb iets te impulsief gereageerd denk ik.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Stem op mij!! Niet op Gunther!! (Mod: lees mij)

          't Is inderdaad waar. Maar gelukkig heb ik meer dan één e-mailadres en zal ik ook eens een objectieve stem uitbrengen.
          NaXX

          Comment


          • #6
            Re: Stem op mij!! Niet op Gunther!! (Mod: lees mij)

            das een goed idee, heb zelf vier email adressen, kan dus het een en ander nog rechtzetten.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Stem op mij!! Niet op Gunther!! (Mod: lees mij)

              pas op hé mannekes, da's óók wedstrijdvervalsing hé. (1 stem per persoon?)
              in't vervolg, bezint eer ge begint, maar alé, 'k zal er nu ook maar verder over zwijgen ...
              MM
              ∏__|_ ∏__|_
              "no rules, great shots"
              Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

              Comment


              • #8
                Re: Stem op mij!! Niet op Gunther!! (Mod: lees mij)

                JeroenM

                Sorry, maar ik vind dit in alle staten van waanzin.

                Mod's met hun slotjes. Waar blijven jullie ? Ik vind echt dat dit niet meer kan.

                Opmerkingen van mijnen t'wege op eerder gestelde vraag

                Hier zit echt geen competitiegeest meer in. Gaan we nu echt verder met het beoordelen van mensen, clubs en niet meer van foto's.
                Nog een paar weken op deze manier doorgaan en we kunnen weer miscontenten verwachten. Stel nu immers dat de inrichter Challenge was of dat de inrichter BD was. Dit zou niet te slikken geweest zijn.
                Ik heb een stem uitgebracht op de voor mij, mooiste foto .
                Van wie die is, zal me worst wezen. BD-er of geen BD-er, vriend of vijand
                Last edited by Wim.Vanmaele; 18 oktober 2004, 13:46.
                https://www.fotospotter.be
                Je suis content d’être heureux

                Comment


                • #9
                  Re: Stem op mij!! Niet op Gunther!! (Mod: lees mij)

                  Oorspronkelijk geplaatst door wimvan
                  JeroenM

                  Sorry, maar ik vind dit in alle staten van waanzin.

                  Mod's met hun slotjes. Waar blijven jullie ? Ik vind echt dat dit niet meer kan.
                  excuseer?
                  heb je verder gelezen dan mijn titel????
                  mijn post is een reactie op die van Gunther en de titel is ironisch.
                  ik heb dezelfde mening als u hoor (denk ik toch)
                  www.vildaphoto.net

                  Comment


                  • #10
                    Re: Stem op mij!! Niet op Gunther!! (Mod: lees mij)

                    Och, zijn we weer bezig... Ik heb er al dik spijt van dat ik zowel op deze als de andere topic gereageerd heb. Jesus!
                    NaXX

                    Comment


                    • #11
                      Re: Stem op mij!! Niet op Gunther!! (Mod: lees mij)

                      @JeroenM
                      Ik heb goed gelezen wat je bedoelde. Ik heb dezelfde mening zoals jij hoor. Ik misbruik je hier een beetje om serieus aan de boom te schudden dat de echte vervalsers er eens zouden uitvallen.
                      Het is zeker niet op jouw bedoeld hoor. PS. Ik roep niet te hard hoor, ik zou moeten schreeuwen en tieren. Het gedane verhaal (door de eerste claimer) vind ik BD onwaardig en dat wil ik wel luidkeels verkondigen.
                      Toruwens ik heb gestemd op de voor mij mooiste foto. Hopelijk is die van U, anders heb je pech.
                      Sorry dus, als je denkt dat ik zo laag over je dacht. Ik had het wel goed verstaan. Is trouwens duidelijk in eerste stukje te lezen
                      Wel, ik zit ook in de selectie van Argus en ik wil ook wel dat er op mij gestemd wordt. Zelf vind ik het echter nogal verwerpelijk om dat zomaar op een forum te vragen. Het is immers een fotowedstrijd en geen populariteitspoll dacht ik.
                      https://www.fotospotter.be
                      Je suis content d’être heureux

                      Comment


                      • #12
                        Re: Stem op mij!! Niet op Gunther!! (Mod: lees mij)

                        Ik heb ook gewoon gestemd op de foto die ik het mooiste vond, wie die foto gemaakt heeft, dat weet ik niet .
                        http://barthuysmans.smugmug.com/
                        BD0338BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Stem op mij!! Niet op Gunther!! (Mod: lees mij)

                          Jeroen, je hebt groot gelijk. Ik ben nogal impulsief geweest en heb zonder nadenken mijn stem uitgebracht. Mea culpa, mea culpa. Het is een goede les geweest.

                          Domi

                          Comment


                          • #14
                            Re: Stem op mij!! Niet op Gunther!! (Mod: lees mij)

                            Ik heb de indruk dat deze topics zichzelf wel regulariseren.

                            Inderdaad moeten stem-op-mij topics onmiddellijk door mods gewist worden.

                            Een slotje is zelfs niet genoeg want dan blijft de vraag staan.

                            Het kan totaal niet zijn dat omdat je wat mensen kent bij BD je foto gaat winnen op een wedstrijd.

                            Ik vind het ook verkeerd dat mensen zomaar impulsief en subjectief een foto als de beste gaan uitkiezen.

                            BD moet hier zijn onafhakelijkheids-rol spelen en zulke postings niet toelaten.

                            Een pluim voor de mensen die op de topic reageerden door dit ook zo te stellen en gewoon objectief aanklikken welke ze zelf de beste vinden.

                            Ook met de welke-is-de-beste-leverancier topics zijn we gevaarlijk bezig. Dat er objecttief en door bewijzen gestaafd gewaarschuwd w. voor malafiede leveranciers kan natuurlijk wel.

                            Denk dat de BD-crew en de mods hier meer moeten sturen en zulke topics moeten trachten vermijden.
                            BD0251BE
                            Canon EOS 300D, EF-S 18-55 (kit), EF 50 f/1.4 USM, EF 55-200 f/4.5-5.6 USM, Speedlite 220EX, Sandisk ultra II 512 Mb, Ext. Tube EF 25 II, RC-5 remote

                            Comment


                            • #15
                              Re: Stem op mij!! Niet op Gunther!! (Mod: lees mij)

                              Oorspronkelijk geplaatst door JeroenM
                              Gunther vraagt hier (http://forum.belgiumdigital.com/show...0&page=1&pp=25) om op hem te stemmen.

                              Wel, ik zit ook in de selectie van Argus en ik wil ook wel dat er op mij gestemd wordt. Zelf vind ik het echter nogal verwerpelijk om dat zomaar op een forum te vragen. Het is immers een fotowedstrijd en geen populariteitspoll dacht ik.

                              Stem dus massaal om tegen de wedstrijdvervalsingen en vóór de wedstijd te stemmen. Stem dus op de foto die je het best vindt.

                              Kan de moderator trouwens niet dergelijke "stem op mij"-posts standaard verwijderen?

                              PS Gunther, niks persoonlijk hoor.
                              Je hebt in feite gelijk, heb ook iets te impulsief gereageerd, slechts een paar minuten later had ik reeds een foto opgemerkt die hier op BD ook al eens gepost was (waarschijnlijk die van u ), maar het "kwaad" was geschied, zal in het vervolg eerst tweemaal nadenken alvorens te reageren...
                              D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
                              BD0290BE

                              Comment

                              Working...
                              X