Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Katrien1957 wint de maart 2019 Challenge, thema: De 5 zintuigen, Horen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Katrien1957 wint de maart 2019 Challenge, thema: De 5 zintuigen, Horen

    Slechts weinig inzendingen in maart, maar het thema was dan ook niet van de makkelijkste.
    Zeventien moedige fotografen dienden zich toch aan, en de meeste foto's vind ik dan ook meer dan geslaagd.
    Bekende namen vooraan; het is niet voor het eerst dat Katrien1957 met de gouden palm aan de haal gaat, gevolgd door yves23 en Frakske, die allebei ook vroegere winnaars zijn.
    Die 'gouden palm' is natuurlijk beeldspraak, want zoals gewoonlijk wordt de winnaar van de BD-Challenge beloond met een kortingbon van €30,- geschonken door onze sponsor CeWe.
    De winnende foto wordt door mij genomineerd voor de wekelijkse Hall of Fame (let op: nominatie is nog geen eindselectie!) en de foto zal tevens worden opgevraagd voor publicatie in het tijdschrift Shoot.
    Proficiat aan de drie eersten, maar tevens aan alle deelnemers.
    Dank aan degenen die een score hebben gegeven; dat waren er ook merkelijk minder dan anders. Weet dat ik jullie scores waardeer, want des te meer mensen de foto's van een eerlijke score voorzien, des te eerlijker de einduitslag.

    Ik vermoed dat het nieuwe thema 'Ontluiken', ondanks zijn misschien wat moeilijke, of plechtige of oubollige naam, meer geïnteresseerden zal trekken.
    Zoek zelf maar 'ns uit wat er in april allemaal kan ontluiken!
    Ik vond in alle vroegte vanmorgen al een eerste inzending! Maar ik heb de foto niet kunnen weerhouden, omwille van onvoldoende exif-gg.

    Succes met je inzending!
    Last edited by LesC; 1 april 2019, 09:13.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Katrien1957 wint de maart 2019 Challenge, thema: De 5 zintuigen, Horen

    Potverdikke, trieste bedoening hier.

    GOED GEDAAN KATRIEN!!!
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #3
      Re: Katrien1957 wint de maart 2019 Challenge, thema: De 5 zintuigen, Horen

      Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
      Potverdikke, trieste bedoening hier.

      GOED GEDAAN KATRIEN!!!
      Zelf ook meedoen he Jos

      Proficiat Katrien !
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: Katrien1957 wint de maart 2019 Challenge, thema: De 5 zintuigen, Horen

        Inderdaad een verdiende winnaar - je zag het in de jongedame haar ogen - een fan van Anarchy in de UK.

        Comment


        • #5
          Re: Katrien1957 wint de maart 2019 Challenge, thema: De 5 zintuigen, Horen

          Hartelijk bedankt voor de gelukwensen, maar het ik moet eerlijkheid getrouw mijn kleindochter danken voor zoveel inlevingsvermogen

          Trouwens ook nog een dikke proficiat aan iedereen die meedeed aan deze moeilijke challenge !
          Groetjes Katrien
          Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

          Comment

          Working...
          X