Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heidelandschap.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Heidelandschap.



    ISO: 200
    f: 6,3
    1/60
    24mm

    Bedankt voor het kijken

  • #2
    Re: Heidelandschap.

    Vreemde bewerking... Welke sfeer tracht je hier op te roepen?
    Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
    Website - 500px - Instagram

    Comment


    • #3
      Re: Heidelandschap.

      weet ook niet goed wat er is gebeurd ,maar je hebt er bijna een abstract werk van gemaakt ...lol ! alle details zijn verdwenen . zou het kunnen dat je een softwarematige HDR hebt uitgevoerd ?

      Comment


      • #4
        Re: Heidelandschap.

        Ik denk dat je hier teveel geschoven hebt met de schuivertjes of het moet uiteraard de bedoeling geweest zijn om dit effect te bekomen

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Heidelandschap.

          Ik ga me niet verstoppen achter een of ander excuus. De dag van de wandeling was er praktisch geen licht met een grijze lucht en ik heb getracht van er met de schuivertjes toch nog iets van te maken. Sorry.

          Comment


          • #6
            Re: Heidelandschap.

            Oorspronkelijk geplaatst door suske100 Bekijk bericht
            Ik ga me niet verstoppen achter een of ander excuus. De dag van de wandeling was er praktisch geen licht met een grijze lucht en ik heb getracht van er met de schuivertjes toch nog iets van te maken. Sorry.
            Geen excuses nodig hoor!

            Als het een grijze dag is, kan je dit grijs ook "omhelzen". Probeer er net gebruik van de maken, ipv het in post te omzeilen.
            Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
            Website - 500px - Instagram

            Comment

            Working...
            X