Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wie het breed heeft

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] wie het breed heeft

    B_3075b by Dushi Beldig, on Flickr
    "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

  • #2
    Re: wie het breed heeft

    mooie pose, maar nogal straf bewerkt qua kleur en scherpte ?
    gemaakt met 120mm ! dan ben je wel erg kortbij geraakt. Proficiat.
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

    Comment


    • #3
      Re: wie het breed heeft

      indrukwekkende pose - het oplichten wel heel duidelijk te zien rondom de vogel
      Peter
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: wie het breed heeft

        Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
        indrukwekkende pose - het oplichten wel heel duidelijk te zien rondom de vogel
        Peter
        Ik hou wel van een straffe bewerking.
        Knappe compositie ook !

        Comment


        • #5
          Re: wie het breed heeft

          Heel mooi actieshot van deze reiger maar ik volg wat betreft de (over)bewerking van de vogel.

          Comment


          • #6
            Re: wie het breed heeft

            De hier volgende kleine uitleg is geen enkel excuus voor de stevige bewerking.
            Dat is mijn keuze geweest, al valt er zeker het nodige te optimaliseren.
            Een bezoek aan de Everglades (Florida) kan niet zonder in een airboot gezeten te hebben.
            Je weet wel: een platte schuit met een enorme propeller achterop die met veel geraas de boot voortstuwt.
            Oordopjes zijn bij de tocht dan ook inbegrepen.
            Onderweg dacht de gids de toeristen een plezier te zien door het gaspedaal eens even helemaal open te trekken.
            Zo scheurden we aan het einde van de dag dwars door water en begroeiing over de vlakte.
            Ik had het geluk dat ik opzij in een bocht (recht vooruit kijk je tegen een vuil stuk plexiglas aan) de reiger ontwaarde.
            Het arme beest kon pas opvliegen toen wij al weer lang en breed uit het zicht verdwenen waren.
            Op zulke momenten ben je blij met de opgedane ervaring in het veelvuldig fotograferen van vliegende vogels.
            De rest is dom geluk.
            "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

            Comment


            • #7
              Re: wie het breed heeft

              Mooie pose maar voor mij toch teveel bewerkt

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment

              Working...
              X