Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon 14-30 f4.0 S voor Z modellen getest. De flauwste test ooit online gezet.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon 14-30 f4.0 S voor Z modellen getest. De flauwste test ooit online gezet.

    Petapixel... Wie test nu verdikke een objectief op iso 6400 met belichtingstijden van 20 sec.
    (Hemelfoto tweede tester, en dat noemt zichzelf een pro....)

    Nikon's newly announced NIKKOR Z 14-30mm f/4 S, the first ultra-wide-angle Z Series lens, hasn't been covered by reviewers yet, but we've got our hands on

  • #2
    Re: Nikon 14-30 f4.0 S voor Z modellen getest. De flauwste test ooit online gezet.

    Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    Petapixel... Wie test nu verdikke een objectief op iso 6400 met belichtingstijden van 20 sec.
    (Hemelfoto tweede tester, en dat noemt zichzelf een pro....)

    https://petapixel.com/2019/03/19/her...sample-photos/
    Toch niks van aantrekken zeker De 14-30/4S is een fenomenaal objectief en wordt sowieso mijn volgende aankoop. Ik wacht nog op de resultaten met de toekomstige 50/1.2S om dan te kiezen tussen dat exemplaar of de 50/1.8S

    Comment


    • #3
      Re: Nikon 14-30 f4.0 S voor Z modellen getest. De flauwste test ooit online gezet.

      Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
      (Hemelfoto tweede tester, en dat noemt zichzelf een pro....)]
      Als je geld met fotografie verdient, is dat gewoon terecht.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

      Comment


      • #4
        Re: Nikon 14-30 f4.0 S voor Z modellen getest. De flauwste test ooit online gezet.

        Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
        Als je geld met fotografie verdient, is dat gewoon terecht.
        20 sec. belichtingstijd zonder volgsysteem van een sterrenhemel krijg je met geen enkele combinatie goed.
        En is zeker geen referentie voor een “lenstest” hjansen.

        Comment


        • #5
          Re: Nikon 14-30 f4.0 S voor Z modellen getest. De flauwste test ooit online gezet.

          Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
          Als je geld met fotografie verdient, is dat gewoon terecht.
          En dan moet je af en toe een overbodig artikel schrijven om je broodgever content te stellen natuurlijk.
          Minder glas dan vroeger, maar beter.

          Comment


          • #6
            Re: Nikon 14-30 f4.0 S voor Z modellen getest. De flauwste test ooit online gezet.

            Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
            Toch niks van aantrekken zeker De 14-30/4S is een fenomenaal objectief en wordt sowieso mijn volgende aankoop. Ik wacht nog op de resultaten met de toekomstige 50/1.2S om dan te kiezen tussen dat exemplaar of de 50/1.8S
            Ik heb gekozen voor de 50/1.8S en de CV40/1.2 met M vatting ;-)
            I am Italian. Please pardon my Dutch :-)
            Some of my photos at www.pessolano.net

            Comment

            Working...
            X