Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

onweer op komst

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] onweer op komst

    bijgewerkt
    [IMG]
    Last edited by D.B.D; 23 maart 2019, 05:28.

  • #2
    Re: onweer op komst

    Effe tè veel verscherpt, veel arteffecten.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: onweer op komst

      Denk er ook zo over.

      Comment


      • #4
        Re: onweer op komst

        sorry maar deze vind ik nu echt niet mooi , niet de foto maar vooral de afwerking , voor mij er toch wat over ,maar ik zeg voor mij ,het is jou foto hè

        Comment


        • #5
          Re: onweer op komst

          Lijkt meer knip en plakwerk door de vele randen rondom, veel te veel bewerkt
          Als deze ook voor een opdracht was ....

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: onweer op komst

            qua compositie vind ik dit wel goed; veel aandachtstrekkers.
            maar ik moet de voorgangers gelijk geven : zowel bij de vliegende vogels als rond de dame is nog duidelijk bewerking te zien (zonder vergroting; rechtstreeks op dit beeld) ; sommige delen werden verhelderd, andere verdonkerd. Hou er rekening mee dat iedereen hier naar de foto (techniek) zelf kijkt en pas daarna naar het beeld (atmosfeer, gevoel).
            Persoonlijke mening : herbegin de bewerkingen met meer geduld en precisie ; denk er aan dat Rubens zijn meesterwerken ook niet op één dag afwerkte (;>)
            mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
            nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
            https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

            Comment


            • #7
              Re: onweer op komst

              u hebt gelijk, ik ben met photoshop bezig en moet nog ervaring opdoen soms lijkt het op mijn scherm goed maar als ik het hier post zie ik ook de fouten. Het is vallen en opstaan maar ik leer bij

              Comment


              • #8
                Re: onweer op komst

                Ik denk dat er een mooie foto verknoeid is
                vriendelijke groeten, Sien

                Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                Comment


                • #9
                  Re: onweer op komst

                  ik heb nog altijd het origineel RAW bestand hoor

                  Comment


                  • #10
                    Re: onweer op komst

                    Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk bericht
                    u hebt gelijk, ik ben met photoshop bezig en moet nog ervaring opdoen soms lijkt het op mijn scherm goed maar als ik het hier post zie ik ook de fouten. Het is vallen en opstaan maar ik leer bij
                    Dat is net leuk aan dit forum vind ik, dingen die je zelf niet opvallen maar wel onmiddellijk bij anderen
                    De verschillende visies en de vele tips
                    Zeker niet te snel opgeven want alles wat hier geschreven wordt is om elkaar te helpen
                    Later als je terugkijkt naar die opnames zal je zelf ook zeggen van "eigenlijk hadden ze wel gelijk"

                    Zulke tips zal je bvb niet krijgen op een FB, want daar vind iedereen alles leuk

                    grts
                    Sieg
                    Voor meer foto's ; www.sieg.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: onweer op komst

                      Aan TS het volgende, verscherpen en vooral teveel verscherpen veroorzaakt die artefacten.
                      Ik vind het heel goed dat je dingen uitprobeert want dit is het beste bewijs dat je gedreven bent en wees gerust, je zult er wel komen.
                      Ik verscherp nog altijd mijn foto's in Ps met de "Hoogdoorlaatfilter".
                      Maar hoe minder je bewerkt hoe beter je resultaten zullen worden.
                      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                      Comment

                      Working...
                      X