Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tips waar outlet laminaat te kopen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tips waar outlet laminaat te kopen?

    Een vriend bestelde laminaat in NL (quickstep) aan een b-merk prijs voor €20 per pak en gratis levering vanaf €300.

    Ik zocht donkerbruin laminaat aan outletprijs, heb al in de hubo gekeken en vond Berry Alloc aan outletprijs van €7.5/m2 (€16 per pak),
    maar helaas klopte de stock op hun website niet over gans België, bijna al mijn bestellingen werden geannuleerd
    Andere winkels met Berry Alloc outlet vind ik precies niet online, ik geraak niet aan 18 pakken, dus ik zal iets anders moeten zoeken.

    Impermo is hier ook niet ver van en heb daar al iets gezien, misschien morgen eens gaan kijken.

    Enige kenners hier waar (evt online in BE/NL) goede prijs/kwaliteit outlet laminaat te kopen ?
    Zijn er evt merken/types niet aan te raden wegens niet sterk of moeilijk te leggen?

  • #2
    Re: Tips waar outlet laminaat te kopen?

    Je hebt ook nog Gamma die regelmatig acties doen op laminaat.

    Verder heb je ook nog Brico...

    mvg
    nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

    Comment


    • #3
      Re: Tips waar outlet laminaat te kopen?

      Kwantum heeft ook voortdurend aanbiedingen.

      Comment


      • #4
        Re: Tips waar outlet laminaat te kopen?

        Gamma met de regelmaat vele promoties ! (daar ga ik altijd) .
        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
        George Orwell

        Comment


        • #5
          Re: Tips waar outlet laminaat te kopen?

          Best is van 1 lot te kopen zeker, minder kans op kleurverschillen ?

          Comment


          • #6
            Re: Tips waar outlet laminaat te kopen?

            Comment


            • #7
              Re: Tips waar outlet laminaat te kopen?

              Idd Floor house, daar heb ik Pvc laminaat gekocht met kurk ondergrond voor vochtige ruimtes.
              """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
              George Orwell

              Comment


              • #8
                Re: Tips waar outlet laminaat te kopen?

                Oorspronkelijk geplaatst door CanonYouCan Bekijk bericht
                Best is van 1 lot te kopen zeker, minder kans op kleurverschillen ?
                Bij laminaat is kleurverschil quasi onmogelijk, dat zou geen enkel probleem mogen zijn.

                Ik zou ook zonder twijfelen tweedekeus durven kopen , koop dan een vierkante meter of 2 extra , je zal hard moeten zoeken om de fouten te vinden ( bij QS toch )
                1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

                Comment

                Working...
                X