Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

homo sapiens

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] homo sapiens

    B_33522 by Dushi Beldig, on Flickr
    "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

  • #2
    Re: homo sapiens

    mooi beeld komt me bekend voor

    Comment


    • #3
      Re: homo sapiens

      Heel eerlijk vind ik deze wat minder.
      Het geheel komt we wat grijs en vlak over. Ik denk dat je de schaduwen aardig wat opengetrokken hebt achteraf.
      Daarmee dat er gekleurde artifacten verschijnen in het zwart van de man zijn shirt en jas. Ook een serieus randje chromatische aberratie rond de hoed.
      De belichting van de persoon komt zo niet realistisch over met wat je zou verwachten in die situatie.
      Groetjes,
      Dominic

      Comment


      • #4
        Re: homo sapiens

        inderdaad er lijkt een waas aanwezig over het beeld
        mogelijk ten gevolge van de bewerking
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: homo sapiens

          Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
          Heel eerlijk vind ik deze wat minder.
          Het geheel komt we wat grijs en vlak over. Ik denk dat je de schaduwen aardig wat opengetrokken hebt achteraf.
          Daarmee dat er gekleurde artifacten verschijnen in het zwart van de man zijn shirt en jas. Ook een serieus randje chromatische aberratie rond de hoed.
          De belichting van de persoon komt zo niet realistisch over met wat je zou verwachten in die situatie.
          Beroerd licht in een inzettende schemering en een foto al lopend maken zorgden voor haastige instellingen die niet optimaal waren.
          Veel meer kon ik er niet uitpersen, maar de houding van de hoofdpersoon sprak boekdelen.
          "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

          Comment

          Working...
          X