Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Compactcamera met veel optische zoom en uitklapbare lcd zoals Panasonic Lumix TZ57

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Compactcamera met veel optische zoom en uitklapbare lcd zoals Panasonic Lumix TZ57

    Deze vond ik al goed : https://www.kieskeurig.be/digitale_c.../specificaties
    De Panasonic Lumix DMC-SZ10 is ook zoiets, zou raar zijn dat enkel Panasonic daar een niche van heeft

    Ik zoek iets in die genre van +-€125-€150 voor mijn dochter
    Vooral om te vloggen, maar als je begint met een vlog videocamera is de fotokwaliteit meestal slecht.
    Als je begint met een fotocamera is omgekeerd de videokwaliteit wel even goed als een videocamera (moet geen 4K zijn, full hd is al goed)

    Zijn er geen andere recentere compactcams of bridges met veel optische zoom (meer dan de classic 5x, zoals 12x 16x 20x), met uitklapbaar lcd rond die prijs, want die Panasonic is al van 2005...
    Sony is ook een goed merk, raar dat zij geen compactcams met uitklapbaar lcd hebben, zie je precies niet veel op compactcameras, bridges zijn precies wat out.

    Er zijn al compactcamera's met lichtsterke basislenzen zag ik, maar die bokeh is waarschijnlijk dat nog niet vergeleken met een dslr met grote sensor
    Welke merken/types maken dit weer ?
    Last edited by CanonYouCan; 16 maart 2019, 08:40.

  • #2
    Re: Compactcamera met veel optische zoom en uitklapbare lcd zoals Panasonic Lumix TZ5

    Moderator Note: Verplaatst van ChitChat naar Camera's, waar een dergelijke vraag op zijn plaats is.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Compactcamera met veel optische zoom en uitklapbare lcd zoals Panasonic Lumix TZ5

      Voor die prijs ga je weinig vinden met de specificaties die er moeten bij horen
      Tweedehands een Lumix Panasonic FZ1000 bvb is een zeer goed toestel... ..verkoopprijs zal daar nog rond de 250 à 300€ liggen maar dan heb je wel echt een zeer goed toestel dat zal voldoen aan de verwachtingen....
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment


      • #4
        Re: Compactcamera met veel optische zoom en uitklapbare lcd zoals Panasonic Lumix TZ5

        Heb €50 meer betaald en het werd de Sony Cybershot DSC-WX500 (beste vlogcamera, 30x optische zoom, uitklapbaar scherm, beeldstabilisatie, upload naar instagram, youtube,...via wifi,...)
        Kwam begin 2016 op de mark, maar er is nog steeds geen betere/recentere voor die prijs...

        Comment

        Working...
        X