Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zonsondergang

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] zonsondergang

    [IMG]

  • #2
    Re: zonsondergang

    Nog veel oefenen en toch iets minder fotoshoppen.
    Probeer eens iemand mee te krijgen als je een ondergaande zon wilt vastleggen.
    Ik kan u nu al verklappen dat ik het licht meet met de zon juist uit mijn zoekerbeeld en dat het meestal lukt.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: zonsondergang

      De bewerking is inderdaad wat te nadrukkelijk zichtbaar. Spijtig, want het is op zich best wel een interessant beeld. Je vraagt je af wat die mensen daar doen. Genieten van de zonsondergang?
      Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

      Comment


      • #4
        Re: zonsondergang

        ja die waren aan het kijken op een dijk, ik stond beneden

        Comment


        • #5
          Re: zonsondergang

          goed gekozen standpun
          nog wat finetunen aan de afwerking behoort tot de mogelijkheden
          "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

          Comment


          • #6
            Re: zonsondergang

            Ik volg de rest. Wel mooie compositie!

            Comment


            • #7
              Re: zonsondergang

              ik begin zo een vermoeden te hebben dat gewoon jou stijl is ,maar of je hier een sterk publiek zal voor vinden is wel een andere vraag ,en versta mij niet verkeerd ,ik heb bewondering als iemand volhard in zijn eigen stijl ,al is dit niet echt mijn ding ,het neigt ook meer naar het abstracte

              Comment


              • #8
                Re: zonsondergang

                je hebt mensen die kijken en mensen die oordelen of hun mening zeggen, voor mij zijn ze allebei belangrijk ik zie welke beelden emotie opwekken en welke niet daaruit leer ik heel veel ik merk op dat beelden die " goed zijn " weinig reacties geven maar beelden die " fouten bevatten " men als de kippen er bij zijn om me af te breken en daarmee ook de kijkcijfers de hoogte in duwen fotografie is emotie
                Last edited by D.B.D; 19 maart 2019, 10:24.

                Comment

                Working...
                X