Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Deborah

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Deborah







    Groetjes,
    Dominic

  • #2
    Re: Deborah

    op het eerste zicht een mooi beeld, maar als je inzoomt zie ik een paar foutjes in de nabewerking bv linkerkant gezicht

    Comment


    • #3
      Re: Deborah

      Vertel
      Groetjes,
      Dominic

      Comment


      • #4
        Re: Deborah

        Vertel !
        Ik ben ook heel benieuwdwd! D.B.D. is hier "the star of the moment" hij zal je wel uitleggen hoe het moet

        Persoonlijk vind ik het een heel fraai fashion beeld. Kleurbeheer en belichting is super !

        Je model iets verder naar voor en dus wat verder van die tralies geplaatst, had deze net iets minder aanwezig gemaakt...

        D.

        Comment


        • #5
          Re: Deborah

          ik heb toch een aanwijzing gegeven, maar ja ik ben maar een leek bekijk het gezicht eens goed

          Comment


          • #6
            Re: Deborah

            Ik weet het echt niet
            Een paar foutjes in de nabewerking zeg je, aan de linkerkant van haar gezicht.
            Misschien bedoel je dat streepje schaduw, op haar slaap? Het zonlicht komt van zijlings achter haar, door het hekwerk, dat werpt streepjes schaduw op haar.
            Als ik haar iets verder naar voor had geplaatst had dat er niet geweest waarschijnlijk, maar mij stoort dit echt niet, daarom dat ik het ook niet weg gewerkt heb.
            Of bedoel je nog iets anders?
            Groetjes,
            Dominic

            Comment


            • #7
              Re: Deborah

              Een damn mooi model en een damn goede foto lijkt mij ook erg naturel overkomen, in al zijn of haar facetten
              persoonlijk hou ik niet van zittende poses, maar hier ligt het anders op een of andere manier door jou aanwijzingen of het model in spé zelf is deze houding "ik ga het nog eens schrijven" damn mooi

              Comment


              • #8
                Re: Deborah

                Knap model en knappe compo en belichting !
                Ik volg de opmerking I.v.m. dat hekwerk dat beter meer OOF geweest was
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                Comment


                • #9
                  Re: Deborah

                  Mooi. De stoere kledij past bij de achtergrond ( tralies ).

                  Comment

                  Working...
                  X