Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fresh RAW bar

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] fresh RAW bar

    B_2742 by Dushi Beldig, on Flickr
    "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

  • #2
    Re: fresh RAW bar

    mooi beeld

    Comment


    • #3
      Re: fresh RAW bar

      ik vind het een mooie foto ,maar toch enkele opmerkingen ,de gebouwen staan scheef ,dus wat lensvervorming toepassen ,en ook heel veel ruis ,toch wat selectieve ruisreductie toepassen ,hier heb je een voorbeeldje hoe het kan als je meer uitleg wilt wil ik je wel helpen via PM .
      als ik de link moet verwijderen je zegt het maar

      Comment


      • #4
        Re: fresh RAW bar

        ISO 10.000 geeft wat ruis. Ik heb gewerkt met Topaz Denoise.
        Rechtzetten doe ik gewoonlik met PS disort, maar heb ik hier niet 100% toegepast.
        Overigens zie ik mijn foto niet meer.
        Alle hulp is uiteraard welkom!
        Vast bedankt.
        "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

        Comment


        • #5
          Re: fresh RAW bar

          Ik volg Bopatje !
          Ik weet niet of je voldoende beeldhoek ter beschikking had maar ik zou die heldere overkapping rechts misschien helemaal in beeld genomen hebben.
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: fresh RAW bar

            Oorspronkelijk geplaatst door Dushi Bekijk bericht
            ISO 10.000 geeft wat ruis. Ik heb gewerkt met Topaz Denoise.
            Rechtzetten doe ik gewoonlik met PS disort, maar heb ik hier niet 100% toegepast.
            Overigens zie ik mijn foto niet meer.
            Alle hulp is uiteraard welkom!
            Vast bedankt.
            ok ik heb het begrepen het was maar om te helpen ,geen probleem

            Comment


            • #7
              Re: fresh RAW bar

              Als de boten stil liggen zou je deze op iso 100 kunnen nemen. Tenzij je de rimpels op het water wil bewaren of uit de hand wil fotograferen.
              Loont de moeite om te terug te gaan om hiermee te experimenteren volgens mij. Diafragma f13...
              " Make RAW Not WAR"
              Nikon D750. Tamron 15-30mm f2.8, Tamron 24-70mm f2.8, Tamron 70-200 f2.8, Tamron 90mm F2.8 macro, Nikon 85mm f1.8, Nikon 50mm f1.8 Nikon D7100

              Comment


              • #8
                Re: fresh RAW bar

                Als ik ISO 100 zou kunnen gebruiken, zou ik niet gaan naar ISO 10.000
                Overigens zat ik zelf op een varende boot.
                Hier shutter voorkeur gebruikt (ik werk gewoonlijk met diafrafgma voorkeur), omdat ik anders zeker bewogen beelden had gekregen.
                Soms moet je roeien met de riemen die voorhanden zijn.
                "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

                Comment


                • #9
                  Re: fresh RAW bar

                  na het lezen van alle reacties :
                  zelf zou ik getracht hebben die blauwe afkapping te vermijden : de rest van de foto is er wat mee in tegenspraak (sfeerschepping)
                  als conclusie hou ik het ook bij "je moet roeien met de riemen die je hebt" ; het resultaat is erg aangenaam om te bekijken.
                  Een gok : singapore ?
                  mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
                  nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
                  https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

                  Comment


                  • #10
                    Re: fresh RAW bar

                    Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
                    na het lezen van alle reacties :
                    zelf zou ik getracht hebben die blauwe afkapping te vermijden : de rest van de foto is er wat mee in tegenspraak (sfeerschepping)
                    als conclusie hou ik het ook bij "je moet roeien met de riemen die je hebt" ; het resultaat is erg aangenaam om te bekijken.
                    Een gok : singapore ?
                    Dat is het risiko van gokken: je zit er ruim 23 uur vliegen naast.
                    "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

                    Comment

                    Working...
                    X