Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotolocatie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotolocatie

    Beste,

    Zijn er hier mensen die mij mooie locaties kunnen aanraden in Oudsbergen, meer bepaald omgeving Opglabbeek voor het nemen van trouwfoto's.

    Alvast bedankt!!

  • #2
    Re: Fotolocatie

    Ik snap even niet waarom jezelf niet een kijkje gaat nemen.... het af laten weten van andermans (on)kunde en kijk is een risico.

    Comment


    • #3
      Re: Fotolocatie

      Om te gaan kijken moet je eerst iets in gedachten hebben hé - TS is misschien niet uit de buurt ?
      OK googlen maar even polsen is persoonlijker en minstens evengoed lijkt me
      Hiervoor dient toch een forum ?
      Peter
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: Fotolocatie

        Ik ken den Oudsberg in de buurt van buiten. Dit had ik idd moeten vermelden mr dacht dat er mss al iemand desgevallend nog een beter ongekende locatie kende. En idd eerst een recce en dan de rest 😁. Tanks alvast!👍

        Comment


        • #5
          Re: Fotolocatie

          Is een waarheid als een klok!

          Comment


          • #6
            Re: Fotolocatie

            ik ben zelf niet van de streek - maar google biedt alvast enkele voorstellen

            Forum voor aankondigingen over -voor de fotograaf interessante- evenementen. Festiviteiten, luchtshows, musea en cultuur etc. Voor 'Shooting-Day informatie', gelieve het daartoe bestemde forum te gebruiken.

            misschien krijg je hier nog wel voorstellen
            maar je gaat het wel zelf verder moeten bekijken en uitzoeken
            evt iets buiten voorzien maar misschien ook een alternatief binnen in geval van slecht weer (je weet maar nooit)
            Succes
            Peter
            mijn website : klik

            Comment

            Working...
            X