Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gamla Stan - Stockholm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gamla Stan - Stockholm

    Na een lange pauze, ben ik hier weer. Even uittesten hoe alles nu ook alweer werkt.
    Ik hoop dat de foto voldoet aan de technische eisen qua grootte, het was even uitzoeken want het oude programma werkt niet meer.

    En hopelijk spreekt de kwaliteit en het onderwerp jullie ook wat aan. Een vroege ochtendwandeling in Stockholm, op weg naar het oude stadsgedeelte


  • #2
    Re: Gamla Stan - Stockholm

    Ik vind de foto wel leuk met de verschillende kleuren.

    Beetje druk met alle verkeersborden maar dat is natuurlijk een stad tegenwoordig.
    Misschien dat je eventueel nog die rechterkant wat kunt bijsnijden tot voorbij het stoplicht. Dan is er toch wat rommel weg maar natuurlijk ook die hoek van het gebouw.

    Krijg al veel zin want ga er komende week ook enkele dagen naar toe. Wel voor het werk maar hopelijk kan ik ook nog wat foto's maken.
    1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

    Comment


    • #3
      Re: Gamla Stan - Stockholm

      Dank je

      Het is een prachtige stad!

      Comment


      • #4
        Re: Gamla Stan - Stockholm

        mooie registratie

        Comment


        • #5
          Re: Gamla Stan - Stockholm

          leuk in beeld gebracht ,grts Jozef
          Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

          Comment


          • #6
            Re: Gamla Stan - Stockholm

            Mooi in beeld gebracht, stadsfotografie lijkt soms simpel maar dat is het (volgens mij) helemaal niet. De verkeersborden, tja... ze zijn er nu eenmaal. Ik weeg soms af of ze kunnen weggewerkt worden, maar in dit geval een lastige karwei. De gele borden uiterst rechts storen het meest, maar niet echt genoeg om het totaalbeeld te verstoren. Knap gedaan dus!
            Nikon D750 + Nikkor 50mm 1.4G + Nikkor AF-S 24-120mm F/4.0G ED VR - visit my Flickr! www.flickr.com/flandrach

            Comment


            • #7
              Re: Gamla Stan - Stockholm

              Mooie scherpe foto,
              de lantaarnpaal juist op de hoek van het gebouw, toeval, of gepland?
              wel knap.

              Comment


              • #8
                Re: Gamla Stan - Stockholm

                Dank je voor de reacties allemaal!

                De verkeersborden zijn lastig Had overwogen om ze weg te laten, maar dan was het hoekhuis/de ramen niet meer zo duidelijk imho.

                Comment

                Working...
                X