Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotografiemuseum Charleroi

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotografiemuseum Charleroi

    [IMG]

  • #2
    Re: Fotografiemuseum Charleroi

    Wat wil je met deze foto zeggen? Wat is uw onderwerp?

    Comment


    • #3
      Re: Fotografiemuseum Charleroi

      Rommelig geheel
      De dame met de blauwe pull midden lijkt me het onderwerp
      Spijtig dat wel haar handen zijn afgesneden en er van de gesprekspartner enkel een hand te zien is
      Ook minpunten voor de halve paarse persoon links die niet meedoet aan het verhaal
      rechterkant vind ik wel ok
      Peter
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: Fotografiemuseum Charleroi

        lees de titel de dame ze lijkt wat op het beeld van tentoonstelling rechts van haar maar als je negatief bent ingesteld he

        Comment


        • #5
          Re: Fotografiemuseum Charleroi

          Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk bericht
          lees de titel de dame ze lijkt wat op het beeld van tentoonstelling rechts van haar maar als je negatief bent ingesteld he
          Als je zo bent ingesteld en niet tegen reacties kan positief of negatief, waarom post je hier dan? Voor mij is dat gewoon een kiekje(Sorry voor de uitdrukking)

          Comment


          • #6
            Re: Fotografiemuseum Charleroi

            Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk bericht
            lees de titel de dame ze lijkt wat op het beeld van tentoonstelling rechts van haar maar als je negatief bent ingesteld he
            als dat de bedoeling was (en daar zit inderdaad een mooie compositie in), dan had je -mijn inziens- beter wat gecropt : die paarse trui kaapt heel je beeld en ik weet niet goed naar wat kijken.
            De foto met daarnaast een levend exemplaar was top, dan nog versterkt door die foto van een trouwring daarboven waar het jonger exemplaar naar kijkt !

            Een van de redenen waarom ik hier negatieve commentaren krijg, is dat ik mordicus hou aan de standaard verhouding tussen lengte en breedte (de reden waarom is dat ik dit makkelijker vind om achteraf een album of een kader te vullen). Daar moet ik vanaf zien te stappen en enkel beelden inzenden die voor dit forum zijn bedoeld en dus mijn "afgewerkt product"voor thuisverwerking verder aanpassen aan de verwachtingen van een fotografisch gericht publiek.
            mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
            nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
            https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

            Comment


            • #7
              Re: Fotografiemuseum Charleroi

              dat kleine zwarte stukje helemaal boven de blauwe dame wegwerken of croppen gaat de foto veel rustiger maken. Ik vind het verder wel een leuk beeld.
              Albums
              Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

              Comment


              • #8
                Re: Fotografiemuseum Charleroi

                bedankt voor de commentaren

                Comment


                • #9
                  Re: Fotografiemuseum Charleroi

                  Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
                  dat kleine zwarte stukje helemaal boven de blauwe dame wegwerken of croppen gaat de foto veel rustiger maken. Ik vind het verder wel een leuk beeld.
                  ik volg ivm (zwart stukje) toch tof ,grts Jozef
                  Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Fotografiemuseum Charleroi

                    Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
                    Een van de redenen waarom ik hier negatieve commentaren krijg, is dat ik mordicus hou aan de standaard verhouding tussen lengte en breedte (de reden waarom is dat ik dit makkelijker vind om achteraf een album of een kader te vullen).
                    Ik vind dat niet perse slecht. Vroeger sneed ik vaak nogal willekeurige formaten uit, nu (vb bij een reeks van een dansvoorstelling) hou ik me aan 3:2, 5:4 of 1:1, enkel als het kader er echt toe doet zou ik ervan afwijken.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Fotografiemuseum Charleroi

                      er moest een klein stukje af omwille van de compositie, maar bij straatfotografie stoort dat niet

                      Comment

                      Working...
                      X