Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geënsceneerde fotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Geënsceneerde fotografie

    met dit beeld heb ik bewust tegenstelling gebruikt zoals grote DOF ipv kleine, zwart wit ipv kleur, achtergrond winter ipv zomer enz.
    graag een opbouwende kritiek

    [IMG]

  • #2
    Re: Geënsceneerde fotografie

    Opbouwende kritiek is hier wel erg moeilijk . Aan dit beeld is werkelijk alles verkeerd : het koppeltje is niet mooi belicht , collage is slecht uitgevoerd en vloekt, .......Negatieve commentaar is niet echt mijn ding maar hier kan ik niet anders , sorry.

    Comment


    • #3
      Re: Geënsceneerde fotografie

      Sorry, maar voor mij klopt er niets in dit beeld...en zeker niet je slecht ingeplakte voorgrond, die vies grijzig is,
      en je over harde achtergrond...

      In jou plaats zou ik me eerst toeleggen om heel eenvoudige fotootjes te maken, en die in fotobeoordeling te plaatsen.

      Comment


      • #4
        Re: Geënsceneerde fotografie

        Opnieuw proberen is het positiefste dat ik kan bedenken.
        De samenstelling ligt er vingerdik op, vuistdik zelfs. Doe dit in één keer, anders lukt toch niet.
        Met een andere achtergrond kan het misschien wel, maar de personen best oplichten.
        ...leeg...

        Comment


        • #5
          Re: Geënsceneerde fotografie

          De tegenstellingen die je noemt kan je ook in één shot maken ipv er meerdere te plakken.
          Verschillende foto's bij elkaar plakken kan, maar is niet zo makkelijk. Je moet er rekening mee houden dat je belichtingen overeen komen, alsook van waar het licht komt. En liefst nog zo kunnen matchen dat het niet zichtbaar is dat het een montage is.
          Zoals voorgesteld zou ik veel eenvoudiger beginnen. Juiste belichtingen, simpele achtergronden, en dan kan je stelselmatig opbouwen.
          Groetjes,
          Dominic

          Comment


          • #6
            Re: Geënsceneerde fotografie

            allen bedankt die toch een moeilijke Opbouwende kritiek hebben gegeven, ik heb mijn best gedaan om de tegenstellingen in één beeld te leggen

            Comment

            Working...
            X