Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto vraag

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • foto vraag

    Mag je een foto dat je van het net haalt laten vergroten in een fotolabo , voor eigen gebruik weliswaar ? (posterformaat)
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

  • #2
    Re: foto vraag

    wie gaat dat weten ? als je die foto bv. in de gang hangt , dan gaat niemand weten dat jij die foto hangen hebt.
    langs den andere kant : het mag niet , dus ik moedig je niet aan
    misschien dat als je den auteur aanschrijft dat hij zelfs blij is dat je hem wilt hangen.
    maar nogmaals het mag niet .

    Comment


    • #3
      Re: foto vraag

      Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
      wie gaat dat weten ? als je die foto bv. in de gang hangt , dan gaat niemand weten dat jij die foto hangen hebt.
      langs den andere kant : het mag niet , dus ik moedig je niet aan
      misschien dat als je den auteur aanschrijft dat hij zelfs blij is dat je hem wilt hangen.
      maar nogmaals het mag niet .
      Dat labo bv ?
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

      Comment


      • #4
        Re: foto vraag

        Zoek op wie de fotograaf is, vraag hem of je die foto mag kopen om op te hangen.
        Jij gaat u beter voelen, en de fotograaf ook
        Groetjes,
        Dominic

        Comment


        • #5
          Re: foto vraag

          Het gaat om deze foto hij staat ook groter op het net .
          Ik kom zelf niet zo direct in de buurt van vuurtorens als het stormt ...
          Maar.. als iemand van jullie mij een locatie kunnen aanduiden waar je ook spectaculaire foto's kan nemen als het stormt (Noord Fr of zo) ?
          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
          George Orwell

          Comment


          • #6
            Re: foto vraag

            En op de startpagina van de website waar je naar verwijst staat dit: Ontdek meer dan 257 miljoen rechtenvrije afbeeldingen, stockvideoclips en muzieknummers.

            Adembenemende inhoud, eerlijke prijzen
            Vind het abonnement dat het best bij u past
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #7
              Re: foto vraag

              Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
              Het gaat om deze foto hij staat ook groter op het net .
              Ik kom zelf niet zo direct in de buurt van vuurtorens als het stormt ...
              Maar.. als iemand van jullie mij een locatie kunnen aanduiden waar je ook spectaculaire foto's kan nemen als het stormt (Noord Fr of zo) ?
              Lees eens de voorwaarde:
              Het volgende is een wettelijke overeenkomst tussen jou of de werkgever of een andere entiteit namens wie je deze overeenkomst aangaat en Shutterstock.



              Als hier iets van bijstaat dat het niet mag, dan mag het niet.

              'Niet-overdraagbaar' zoals gebruikt in deze Algemene voorwaarden, betekent dat, behalve indien specifiek in deze Servicevoorwaarden vermeld, u geen Content of het recht van gebruik van Content mag verkopen, verhuren, laden, geven, in sublicentie geven of anderszins overdragen aan iemand. U mag echter een eenmalige overdracht van Content aan een externe partij doen met als enige doel dat deze externe partij uw producten met de Content die onderhevig is aan de bepalingen en voorwaarden, afdrukt en/of vervaardigt. Als u zich ervan bewust wordt dat een sociale-mediawebsite Content gebruikt op een wijze die het toepassingsgebied van de licentie op grond van deze Voorwaarden overschrijdt, gaat u ermee akkoord alle afgeleide werken die de Content bevatten van een dergelijke sociale-mediawebsite te verwijderen en om Shutterstock in te lichten over een dergelijk gebruik op de sociale-mediawebsite. U gaat akkoord met alle commercieel redelijke maatregelen om te voorkomen dat externe partijen Content dupliceren. Als u een ongeoorloofde duplicatie van Content van Shutterstock ontdekt, dient u ons hiervan op de hoogte te brengen via e-mail op support@shutterstock.com.
              Waar een wil is, is een weg
              ---------------------------------

              Comment

              Working...
              X