Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hun wasmachine

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] hun wasmachine

    [IMG]

  • #2
    Re: hun wasmachine

    mag ik veronderstellen dat je een man bent en dus pas aankwam toen de was al gedaan was ?
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

    Comment


    • #3
      Re: hun wasmachine

      ik zat daar toen de dorpelingen hun vaatwas en kleren wassen kwamen doen op de zelfde plek aan de rivier

      Comment


      • #4
        Re: hun wasmachine

        Spijtig dat ze niet aan het wek zijn. Het beeld zou dynamische overkomen.

        Comment


        • #5
          Re: hun wasmachine

          Inderdaad: zonder de titel zou je denken aan een zondags uitstapje !

          Comment


          • #6
            Re: hun wasmachine

            ik had meer een oordeel over het beeld gehad, dan over de keuze van de titel

            Comment


            • #7
              Re: hun wasmachine

              Zoals Suske 100 ook al zei: de dynamiek van hun bezigheid is hier niet te zien. Daardoor blijft het geheel een mooi plaatje, lekkere sfeer, maar het steekt niet boven andere soortgelijke foto's uit.

              Comment


              • #8
                Re: hun wasmachine

                Oorspronkelijk geplaatst door cmm Bekijk bericht
                mag ik veronderstellen dat je een man bent en dus pas aankwam toen de was al gedaan was ?
                :d
                :d

                Comment


                • #9
                  Re: hun wasmachine

                  mooi plaatje, lekkere sfeer daar kan ik meeleven. Verder begrijp ik wat je bedoeld, eigelijk zou je de volledige serie moeten zien om het verhaal te begrijpen het hoort bij mijn serie " in de voetsporen van Jimmy Nelson" die mij inspiratie geeft.

                  Comment


                  • #10
                    Re: hun wasmachine

                    Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk bericht
                    ik zat daar toen de dorpelingen hun vaatwas en kleren wassen kwamen doen op de zelfde plek aan de rivier
                    ik denk dat alle commentaren op een diplomatieke wijze uitdrukken wat we denken van het beeld.

                    in klare taal liet bvb ik weten dat er technisch niets op het beeld aan te merken valt (belichting, scherpte, ...) maar dat er geen bepaalde inhoud of boodschap uit straalt.
                    Als je de commentaar tot nu overloopt, zet deze scene niemand aan tot nader toekijken of bedenkingen of levenskwaliteit of ... .
                    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
                    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
                    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

                    Comment


                    • #11
                      Re: hun wasmachine

                      ok ik begrijp u

                      Comment

                      Working...
                      X