Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Duiven fotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Duiven fotografie

    Halo,

    Ik ben op zoek naar een duiven fotograaf, ik zou willen weten hoe ze precies het oog van een duif kunnen trekken?
    Ook hoe je de duif juist destabiliseert?

    Ik heb ook interesses om het materiaal de kopen om het kopje van de duif de destabiliseren!

  • #2
    Re: Duiven fotografie

    Waarschijnlijk worden daar macrolenzen voor gebruikt of bvb een 200mm lens met een tussenring
    Hij ze dat beestje zo stil houden .....

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Duiven fotografie

      Wat bedoel je met 'destabilliseren' ? of bedoel je juist 'stabiliseren', stil houden ??

      Comment


      • #4
        Re: Duiven fotografie

        Oorspronkelijk geplaatst door fddent Bekijk bericht
        Wat bedoel je met 'destabilliseren' ? of bedoel je juist 'stabiliseren', stil houden ??
        Ja sorry, dat bedoel ik stabiliseren.
        Ik ga binnen kort het oog trekken van een maat zijn duif en wij vroegen ons dat af hoe we dat het beste kunnen doen.
        Voor het materiaal hiervoor de vinden is het helemaan de

        Groeten,
        Bart

        Comment


        • #5
          Re: Duiven fotografie

          Je moet redelijk dichtbij kunnen komen (maar ver genoeg opdat de duif niet gaat vliegen) - dus heb je wellicht een lange macro lens nodig, of een lens met wat lengte, die een vrij lage Minimale focusafstand heeft (vb. een 70-300 met minimale focusafstand van een 1,4meter is niet goed genoeg, het kan zijn dat een 70-200 met een minimale focusafstand van 95cm wel genoeg is - mits die lens op 200mm die afstand kan halen - er zijn langere zooms vb. de bigma die beginnen op 50cm).