Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

het rode huisje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] het rode huisje

    dank om te kijken

  • #2
    Re: het rode huisje

    Och prachtige setting en de kleur van de zee, wolken en huisje maken het af. Prachtig hoe de bergtoppen in de wolken wordt gehuld.
    Enige dat ik zou kunnen opmerken is dat aan de linkerzijde de witheid van de sneeuw de details wat wegneemt. Ik weet niet welk effect het zou hebben, indien je de hooglichten eruit zou halen.
    https://500px.com/elke_braet
    https://www.facebook.com/AllNaturePhoto/
    http://allnaturephotography.be

    Comment


    • #3
      Re: het rode huisje

      ik heb ongeveer de zelfde mening

      Comment


      • #4
        Re: het rode huisje

        Ik volg de opmerking van Nakiro - een prachtplaat!

        Comment


        • #5
          Re: het rode huisje

          Knap beeld hoor. Fantastisch mooie, subtiele kleuren.
          Zou persoonlijk wat van de voorgrond hebben weggenomen, tot ongeveer halverwege de paaltjes.
          Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
          Website - 500px - Instagram

          Comment


          • #6
            Re: het rode huisje

            Oorspronkelijk geplaatst door Nakiro Bekijk bericht
            Och prachtige setting en de kleur van de zee, wolken en huisje maken het af. Prachtig hoe de bergtoppen in de wolken wordt gehuld.
            Enige dat ik zou kunnen opmerken is dat aan de linkerzijde de witheid van de sneeuw de details wat wegneemt. Ik weet niet welk effect het zou hebben, indien je de hooglichten eruit zou halen.
            dank voor je opmerking nakiro ,ik heb iets meer structuur ingestoken ,heb geen up geplaatst omdat het zo gering was

            Comment


            • #7
              Re: het rode huisje

              Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk bericht
              Knap beeld hoor. Fantastisch mooie, subtiele kleuren.
              Zou persoonlijk wat van de voorgrond hebben weggenomen, tot ongeveer halverwege de paaltjes.
              Steef ,dan zou ik vooral de ruimte in het beeld verliezen ,dan is het net of je inzoomt ,voor mij was de open ruimte mijn bedoeling om rust te creëren.maar zo heeft ieder zijn eigen kijk en dat respecteer ik

              Comment


              • #8
                Re: het rode huisje

                Geweldig mooi, ik heb met veel plezier (in het bijzonder) de grote versie bekeken
                http://www.smuttynose.nl

                Comment


                • #9
                  Re: het rode huisje

                  Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                  Steef ,dan zou ik vooral de ruimte in het beeld verliezen ,dan is het net of je inzoomt ,voor mij was de open ruimte mijn bedoeling om rust te creëren.maar zo heeft ieder zijn eigen kijk en dat respecteer ik
                  Is iets voor te zeggen, ivm de ruimte en rust (crop vind ik wel niet echt inzoomen, maar ik snap wat je wil zeggen).

                  Zeker een toppertje.
                  Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
                  Website - 500px - Instagram

                  Comment


                  • #10
                    Re: het rode huisje

                    heel fijn beeld met het kleurrijke huis als aandachtstrekker
                    "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

                    Comment


                    • #11
                      Re: het rode huisje

                      Prachtfoto, opmerkelijk is de kleur van het water wat een mooie kleurafwisseling is tegenover het wit en rood

                      Comment


                      • #12
                        Re: het rode huisje

                        Knappe compo en LE goed toegepast !
                        Veel mooie zachte kleurtjes in lucht en water.
                        En vhet oor die streken obligate rode huisje
                        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                        Comment


                        • #13
                          Re: het rode huisje

                          Heel knappe opname Patrick, door de lange sluitertijd heb je er nog veel meer rust ingestoken
                          De typerende rode huisjes aldaar zijn echt wel eyecatchers hé in dat anders witte landschap

                          grts
                          Sieg
                          Voor meer foto's ; www.sieg.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: het rode huisje

                            Een hele mooie Patrick vooral door het toepassen van LE waardoor je ook die mooie wolkenslierten krijgt en dan die blikvanger op de juiste plaats. Die rij paaltjes leiden de blik naar de besneeuwde bergen (eiland?). Evenwichtige rustgevende plaat!

                            Comment


                            • #15
                              Re: het rode huisje

                              De grote versie is heel mooi, mooie zuivere sneeuw.
                              https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

                              Comment

                              Working...
                              X