Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

. Golden Butterfly .

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] . Golden Butterfly .

    .



    .

  • #2
    Re: . Golden Butterfly .

    ik vind het een mooi beeld, één kleine opmerking door de ringflits inde ogen links en rechts lijkt het of ze scheel kijkt

    Comment


    • #3
      Re: . Golden Butterfly .

      Bedankt, verder merk ik weinig interesse in studio beelden, waar serieus MU werk achter zit.

      De " slechte " foto"s krijgen hier steeds meer reacties, een tendens die nu ongeveer een jaartje duurt.

      Is op eén of andere manier begrijpelijk, zo voelen de slechte fotografen zich wat minder slecht

      Het algemeen niveau in model fotografie gaat hier ongelooflijk bergaf, buiten een vijftal top fotografen die
      het hier nog uithouden...LOL !

      D.

      Comment


      • #4
        Re: . Golden Butterfly .

        "verder merk ik weinig interesse in studio beelden, waar serieus MU werk achter zit.", ik denk dat veel amateurfotografen geen studio bezitten en daarom ook minder interessant vinden. maar ik vind uw beelden wel mooi

        Comment


        • #5
          Re: . Golden Butterfly .

          Ik geef je gelijk dat veel slechte foto's veel commentaar krijgen, misschien wel teveel. Het is voor mij ook soms onbegrijpbaar aangezien veel fotografen blijkbaar niet willen evolueren..... Sommige komen na een jaar terug op het forum en als dan blijkt dat ze geen centimeter gebeterd zijn is het volgens mij nutteloos er nog tijd in te steken....

          Jouw foto's zijn altijd top, qua inspiratie alleen al maar ook qua bewerking, belichting en eigen stijl.

          Heb je deze zo klein gepost? Daardoor lijkt het mij hier minder scherp alhoewel ik niet twijfel dat de volle resolutie wel scherp zal zijn.
          https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

          Comment


          • #6
            Re: . Golden Butterfly .

            Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
            Bedankt, verder merk ik weinig interesse in studio beelden, waar serieus MU werk achter zit.De " slechte " foto"s krijgen hier steeds meer reacties, een tendens die nu ongeveer een jaartje duurt.
            Ik pleit schuldig, en ik ben helaas niet 1 van die 5 fotografen. Soms heeft een mens niet altijd goesting om te reageren vermoed ik, al hou ik wel van studiofotografie, en dan vooral als er wat drama en schaduwwerking in voorkomt. Ik vind jouw werk gewoon top. Je bent erin geslaagd bent om een eigen stempel op je werk te zetten, en dat kunnen weinig fotografen zeggen. Waar ik je foto's ook tegenkom, je ziet meteen aan de stijl dat het een foto van jou is, net zoals ik de stoere mannenfoto's van Ngo er zo uithaal.

            Bij deze foto was mijn eerste gedacht: oh, het is er zo weer eentje, waarmee ik geen afbreuk wil doen aan de reeks, integendeel, respect, heel knap gedaan, vooral ook van de MUA, maar ik ben niet zo'n fan van een ringflash denk ik, en ik vond je straatportretje dat je laatst gepost hebt leuker, en dat is gewoon persoonlijke voorkeur, meer moet je daar niet achter zoeken.

            Comment


            • #7
              Re: . Golden Butterfly .

              Ik ben een amateurfotografe die wil bijleren. Heb geen professionele studio en bijbehorend materiaal - in mijn vrije tijd investeer ik het meeste geld in mijn activiteiten als muzikante. Ik heb veel waardering voor studioportretten, hoewel ikzelf meer neig naar street portraits. De club waartoe ik sinds kort behoor heeft wel een studio ter beschikking, dus dat is een kans om te experimenteren. Ik laat me graag inspireren en informeren door de feedback van de ervaren fotografen hier, met de bedoeling om te evolueren als fotografe, met mijn bescheiden Nikonnetje D7100.

              That being said, dit is een heel knap portret, meteen herkenbaar aan de stijl. Inderdaad wat klein qua formaat, zoals Evelyn zei. Zou deze heel graag wat groter bekijken.

              Comment


              • #8
                Re: . Golden Butterfly .

                Ik merk ook dat er weinig interesse is in studiowerk of 'geposeerde' foto's.
                Maar ik denk dat dat komt omdat er hier niet meer zoveel volk zit die daar mee bezig is.
                En voor degenen die daar niet mee bezig zijn is het misschien een drempel om op zulke foto's te reageren.
                Groetjes,
                Dominic

                Comment

                Working...
                X