Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet en 2 adressen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Telenet en 2 adressen

    Ik ben van plan een appartement te kopen als investering voor de toekomst maar ga dat niet verhuren omdat ik daar al meteen regelmatig ga verblijven maar ik behoud ook nog m'n huidige woonst (is de bedoeling van later, als ik groot ben , definitief te verhuizen en m'n huis waar ik nu woon, te verkopen)
    Maar vraagje over Telenet : ik heb nu een Wigo abo waar ik woon. Is het op één of andere manier mogelijk om mijn huidige abonnement te koppelen aan/te combineren met het appartement op het nieuwe adres ? Of is dat totaal niet mogelijk?
    Ik hoef op het appartement natuurlijk geen vaste telefoon, en ook geen extra mobiele nummers, enkel internet en een digicorder).

    Ik heb al een abo op Netflix maar zelfs al hoef ik geen traditionele TV en kijk ik enkel Netflix op het tweede adres, dan nog heb ik internet nodig.
    Proximus is ook een optie, met Netflix inbegrepen, maar dan weet ik niet of ik mijn huidig abonnement kan combineren met het geïntegreerde Netflix bij Proximus (kwestie van dubbel betalen...). Proximus zou ik natuurlijk enkel overwegen indien er geen enkele mogelijkheid is om de twee adressen op één of andere manier bij Telenet te combineren.
    Ik zou mijn huidige 40inch TV (smartTV te oud, dus geen netflix, gebruik ik de PS4 Pro voor) op het appartement zetten (samen met een PS4 slim die ik nog liggen heb) en een nieuwe TV kopen voor mijn huidige adres.

    'k Ga sowieso bellen en/of mailen naar Telenet/Proximus voor meer info, maar misschien dat er hier mensen op het forum daar al ervaring mee hebben...
    Panasonic Lumix FZ2000

  • #2
    Re: Telenet en 2 adressen

    Is geen probleem, zijn gewoon 2 abonnementen op 1 klantnummer
    My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

    Comment


    • #3
      Re: Telenet en 2 adressen

      Oorspronkelijk geplaatst door Bottie Bekijk bericht
      Is geen probleem, zijn gewoon 2 abonnementen op 1 klantnummer
      Wist niet dat dat zo makkelijk ging. Ik heb ook Play More maar ik veronderstel dat ik op het 2e adres nog een keer zal mogen betalen ?
      Panasonic Lumix FZ2000

      Comment


      • #4
        Re: Telenet en 2 adressen

        Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
        Wist niet dat dat zo makkelijk ging. Ik heb ook Play More maar ik veronderstel dat ik op het 2e adres nog een keer zal mogen betalen ?
        Daar ben ik niet helemaal zeker van. Ik werk vooral met klanten die verschillende vestigingen hebben (kantoor op 1 adres, afhaalpunt/magazijn op een ander adres) maar wel alles op 1 factuur krijgen. Voor de Play More moet ik het antwoord schuldig blijven
        My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

        Comment


        • #5
          Re: Telenet en 2 adressen

          Oorspronkelijk geplaatst door Bottie Bekijk bericht
          Daar ben ik niet helemaal zeker van. Ik werk vooral met klanten die verschillende vestigingen hebben (kantoor op 1 adres, afhaalpunt/magazijn op een ander adres) maar wel alles op 1 factuur krijgen. Voor de Play More moet ik het antwoord schuldig blijven
          Dat zijn dan Business klanten. Hopelijk werkt dat ook voor particulieren. Zal sowieso eens bellen. Thx.
          Panasonic Lumix FZ2000

          Comment


          • #6
            Re: Telenet en 2 adressen

            Ik heb (als particulier) in mijn tweede verblijf Whop gekregen tegen halve prijs, omdat ik thuis Wigo heb.

            Comment


            • #7
              Re: Telenet en 2 adressen

              Oorspronkelijk geplaatst door tucson2005 Bekijk bericht
              Ik heb (als particulier) in mijn tweede verblijf Whop gekregen tegen halve prijs, omdat ik thuis Wigo heb.
              Ah ok, da's goed om te horen.
              Panasonic Lumix FZ2000

              Comment


              • #8
                Re: Telenet en 2 adressen

                Oorspronkelijk geplaatst door tucson2005 Bekijk bericht
                Ik heb (als particulier) in mijn tweede verblijf Whop gekregen tegen halve prijs, omdat ik thuis Wigo heb.
                Gewoon uit interesse. Hoe werkt het met de data limiet? Wordt deze over beide plekken apart berekend of heb je hetzelfde totaal als het basis abonnement of juist een hogere data limiet? Ik ben in ieders geval blij dat wij in NL geen data limiet hebben.
                Waar een wil is, is een weg
                ---------------------------------

                Comment


                • #9
                  Re: Telenet en 2 adressen

                  Uiteraard werken die twee volledig onafhankelijk van elkaar. De data limiet bij Whop is 200 gig dacht ik, voor mij is dat meer dan genoeg in mijn tweede verblijf. Ik gebruik dat enkel voor onze twee tablets omdat ik daar zelden wifi heb via homespot of wi-free.
                  In Whop zit dan nog Digitale TV, kabelabonnement, huur digicorder en vaste telefoon (gratis in de daluren). Gebruik van smartphone en mobiele data hebben we daar via onze Wigo thuis.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Telenet en 2 adressen

                    Oorspronkelijk geplaatst door tucson2005 Bekijk bericht
                    Uiteraard werken die twee volledig onafhankelijk van elkaar. De data limiet bij Whop is 200 gig dacht ik, voor mij is dat meer dan genoeg in mijn tweede verblijf. Ik gebruik dat enkel voor onze twee tablets omdat ik daar zelden wifi heb via homespot of wi-free.
                    In Whop zit dan nog Digitale TV, kabelabonnement, huur digicorder en vaste telefoon (gratis in de daluren). Gebruik van smartphone en mobiele data hebben we daar via onze Wigo thuis.
                    Wow gratis bellen in daluren, wij hebben hier voor 10 euro het bellen naar vaste en mobiele nummers afgekocht. Maar duidelijker hoe ze met 2 abonnementen omgaan.
                    Waar een wil is, is een weg
                    ---------------------------------

                    Comment

                    Working...
                    X