Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Upgrade Panasonic Lumix FZ62

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Upgrade Panasonic Lumix FZ62

    Hallo allemaal,

    Ik ben helemaal geen (goede) fotograaf, maar tijdens mijn vakanties leg ik graag wat mooie momenten/landschappen vast. Ik bezit momenteel een Panasonic Lumix DMC-FZ62. Ik ben hier zeer tevreden van, maar ik vroeg me af of het toch niet eens tijd werd om een nieuw fototoestel aan te schaffen.

    Mijn budget ligt rond de €800 (mag uiteraard altijd minder).
    Ik fotografeer graag alles wat mij interessant lijkt Voornamelijk landschappen, maar ook veel wilde dieren en planten. Voornamelijk dus buiten.
    Het gewicht van de camera is wel belangrijk. Ik sleur namelijk niet graag te veel extra kilo's mee op meerdaagse trektochten met de rugzak.
    Liefst gebruiksvriendelijk. Zoals hierboven al vermeld, ken ik niet veel van fotografie en ik gebruik meestal dus de voorgeprogrammeerde instellingen van de camera. Ik weet het niet optimaal, maar wel makkelijk.

    Ikzelf was aan het kijken naar de Panasonic Lumix DMC-FZ100 of FZ200. Ook de Nikon D3500 heb ik reeds bekeken, maar als ik extra objectieven erbij neem, lijkt me dit wat prijzig te worden.

    Is 1 van deze upgrades (of nog een andere) het waard, of ga ik het verschil nauwelijks merken?

    Alvast bedankt

    P.s. Als voor 1 van jullie voorstellen voor een nieuwe camera een onderwaterbehuizing beschikbaar is, is dit mooi meegenomen
Working...
X